הרב גרוסמן מעיד:

"הבבא סאלי התפלל בלחש, מחה כף והצמח התעוררה"

בתכנית על הבבא סאלי בערוץ 20, סיפר הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, על נס לו היה עד. כאשר הגיע לבקש ברכה על נערה שהפכה לצמח, הבבא סאלי אמר 'התפילה התקבלה' והיא התעוררה (חרדים)

(צילום: באדיבות ערוץ 20)

בתכנית "סיפורה של מדינה" שתשודר מחר ותתמקד בסיפור חייו של הרה"ק רבי ישראל אבוחצירא הבבא סאלי זיע"א, סיפר הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, סיפור מדהים על כח התפילה והנסים של הבבא סאלי.

וכך סיפר: "יש יהודי שהיה מאד מקורב אליו, גר באנגליה, קוראים לו ר' מנשה שטרן. לא מזמן הוא נפטר, היה צדיק גדול. למנשה שטרן הייתה בת שהבת הזו נפלה מקומה רביעית, באנגליה. היא נהפכה להיות צמח ואחרי שבוע קראו למשפחה, זה היה יום שישי ואמרו 'העניין גמור'. מנשה שטרן ידע שאנחנו מקורבים, אני ואח שלי, לבאבא-סאלי אז הוא צלצל להתחנן שילכו לבאבא-סאלי שיתפלל כי למעשה קראו למשפחה להיפרד.

"אז באנו לבאבא-סאלי, היה יום שישי, הוא היה כבר מוכן לשבת עם הג'לבייה הלבנה, שניים מקרא ואחד תרגום, ואז הוא עושה עם הידיים 'מה קרה', הוא הבין שמשהו קרה, אמרנו: 'מנשה שטרן צלצל, שהבת שנפלה...'. הוא סגר את החומש, התחיל להתפלל, בתוך התפילה הוא ממלמל ומוריד את הראש, מוריד את הראש ופתאום הוא מרים את הראש ועושה ככה (במחיאת כפיים) התפילה התקבלה! ככה במילים האלה".

הרב גרוסמן העיד כי "באותו רגע שהוא אמר "התפילה התקבלה", הילדה פתחה את העיניים, היא בריאה ושלמה והיא כבר סבתא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר