חווית שירות גרועה

חרדי טוען: "מנהל ב'סלקום' צעק לי 'איכס, מגעיל'"; סלקום: הלקוח משקר

מ. מביתר עילית בסך הכל ביקש להחזיר כרטיס 'סים' לסלקום לאחר שהחליט להתנייד לחברה אחרת, אבל לא ציפה שזה היחס שיקבל מהמנהל שאמר לו "איכס, מגעיל אותי לדבר אתכם". סלקום טוענת בתגובה שהלקוח משקר: "הדברים לא נאמרו כלל" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סלקום (צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90)

לאמירה ה"מגעילה" הזאת מכיוונו של מנהל בחברת "סלקום", לא ציפה מ. תושב העיר החרדית ביתר עילית, שהגיע הבוקר (שלישי) לסניף של החברה בירושלים וביקש בסך הכל להחזיר את הסים שברשותו, כפי שדורשת החברה מכל מי שמבקש להתנייד ממנה.

המקרה אירע סמוך לשעה 12:30 בצהריים, אז הגיע הלקוח לסניף החברה ברחוב כנפי נשרים בירושלים וביקש להחזיר את הסים של החברה משום שעבר לחברה מתחרה. אלא שלטענתו בחברה סירבו לקבל ממנו את הסים מאחר והוא רשום על שמה של אישתו.

בשיחה עם "כיכר השבת", שחזר מ. את פרטי המקרה: "הגעתי לסניף של החברה בכדי להחזיר את הסים לאחר שעברתי חברה, אולם הפקידה השיבה שלא ניתן לעשות זאת משום שהקו רשום על שם אשתי".

הלקוח ביקש מהפקידה לאפשר לאשתו לשלוח ייפוי כוח, "בכדי שאוכל להחזיר את הסים ולהימנע מחיוב עליו", אך בקשתו נדחתה על הסף לדבריו. "הסברתי לה שבעיר שבה אני מתגורר אין סניף של סלקום, ולכן זו הדרך היחידה שאפשר... היא סירבה, ולכן ביקשתי את המנהל".

הפקידה סירבה בתחילה לאפשר לו לדבר עם מנהל הסניף, אולם לאחר הפצרתו היא הסכימה: "המנהל הגיע ודיבר אליי כשגבו לכיווני. אמרתי לו שאחד שמתפרנס ממני לא יכול לדבר איתי כשהגב מופנה אליי. בתגובה לכך הוא יצא החוצה".

"הרמתי את הקול ואמרתי לו 'עכשיו אני יכול להבין את הלקוחות שעוזבים אתכם', הוא התרחק. השומר שאל אותו לפשר בריחתו והוא בתגובה אמר "איכס, מגעיל אותי לדבר אתכם. אני לא יכול לעמוד ליד אנשים כאלה'".

הלקוח שנדהם מהאמירה של המנהל, הבהיר לו כי "המשפט הזה יעלה לך ביוקר". לדבריו, למרות בקשתו לקבל את פרטיו, המנהל סירב ו"הזדהה בשם בדוי".

מסלקום נמסר: "הלקוח ביקש לקבל שירות עבור רעייתו, ומשנתבקש ליצור עימה קשר על מנת לזהותה כפי שדורש החוק, הוא סרב והחל לצעוק ולנהוג בבוטות. לפיכך פנה אליו עובד שומר תורה ומצוות וביקש להרגיעו. חשוב להדגיש כי מכל הבדיקות שערכנו מתברר כי הדברים המיוחסים לא נאמרו כלל. סלקום, לה מאות אלפי מנויים בקומות הכשרות, מגנה כל אמירה מסוג זה ורואה בלקוח החרדי צרכן חשוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר