"סיוט, דיכאון"

רכבת (לא) קלה: מה חושבים הנהגים על הפקקים המטורפים בבני ברק?

כשציר ז'בוטינסקי בבני ברק הפך ל'חניון' ענק: כתב "כיכר השבת" יצא לרחוב המרכזי שסובל מפקקים קשים בעקבות העבודות על הרכבת הקלה ושמע את תחושות הנהגים. צפו בווידאו (רכב, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

כשציר ז'בוטינסקי בבני ברק הפך ל'חניון': בימים האחרונים החלו עבודות הרכבת הקלה של גוש דן בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-השומר בבני ברק והמקום הפך ל"חניון" ענק ולסיוט גדול עבור הנהגים. יצאנו לאסוף עבורכם רשמים מהפקק החדש של גוש דן.

"על הפנים - המצב לא טוב" אמר אחד הנהגים, "כבר יומיים-שלושה שאי אפשר לעבור כאן". לדבריו, "עד עכשיו הכול היה בסדר אבל מאז החלו עבודות הרכבת הכל נהיה קטסטרופה". הנהג דורש ממשרד התחבורה "למצוא פתרון".

"אני כבר נהיה בדיכאון מהפקקים האלה", אמר נהג נוסף - ספק בצחוק ספק ברצינות, "כל יום אני שורף פה 40 דקות בפקקים", הוסיף. הנהג סיפר כי בכל פעם הוא חושב שוב האם להיכנס לעיר בשל הפקקים, "הצטערתי שנכנסתי לפה".

לנהג היה גם פתרון יצירתי: "שמשרד התחבורה יאסור על נסיעה ברכב ויחלק לכולם וספה, כמו בסין".

נהג אחר פנה למשרד התחבורה וביקש שיערכו את העבודות בשעות הלילה "צריכים לעשות את העבודות בשעות שאינן עמוסות כמו בשעות הלילה שהתנועה דלילה ואין לחץ". נהג נוסף אמר כי "זה שיגעון אבל כך בונים את העתיד. ומה עם ההווה? נתמודד".

נהג מונית שעובד בעיר כמה שנים אומר כי עבודות הרכבת הקלה לא שינו משמעותית את הפקקים "זה המצב הרגיל בבני ברק". עמיתו לתפקיד אמר: "אנחנו סובלים בשקט. זה סיוט וצריך שייגמר. משרד התחבורה צריך להאריך את הרמזור".

כאמור, בין השעות 22:00 ל-05:00 תתבצע חסימה הרמטית של המקטע מכיוון מערב למזרח והתנועה תופנה לדרכים חלופיות - רחוב אבוחצירא. חסימה הרמטית תתבצע באותן שעות גם מכיוון מזרח למערב. בנוסף, עד השעה 00:30 תותר פנייה שמאלה מרחוב ז'בוטינסקי לרחוב אהרונוביץ'. התנועה תופנה לדרכים חלופיות - רחוב החלוצים.

לאחר סיום העבודות, יישארו שני נתיבים לכל כיוון, כאשר נתיב אחד בכל כיוון יוקצה לתחבורה ציבורית. כמו כן, החל ממחר בלילה הפנייה מרחוב ז׳בוטינסקי לרחוב אוסישקין תבוטל.

"ציבור הנהגים מתבקש להימנע מהגעה למקטע הרחוב אשר צפוי להיחסם במהלך ליל העבודות, ולהשתמש בדרכים חלופיות" נמסר מהמשטרה, "לנוחיותכם, חסימות הצירים יסומנו בליל העבודות באפליקציית Waze. מומלץ לציבור הנהגים להתעדכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר