3 דברים שאת צריכה לעשות עם טבעת היהלום שלך

הרגע המרגש הגיע, ולא משנה כמה רגעים מרגשים עברת, לקבל טבעת יהלום זה תמיד אירוע מציף אמוציות. הנה 3 דברים שאת צריכה לעשות עם הטבעת שלך, אבל יתכן מאוד שאת שוכחת...אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן (ניקיון וארגון, סטייל)

הרגע המרגש הגיע, ולא משנה כמה רגעים מרגשים עברת, לקבל טבעת יהלום זה תמיד אירוע מציף אמוציות. אם זה בגלל התזמון (זיכרונות מתוקים מחדר ייחוד), או העובדה שמישהו (אוקיי, הבעל) החליט לפנק במתנת ערב חג או יום הולדת יוקרתית במיוחד.

כך או כך, הטבעת כבר אצלך, אבל הנה 3 דברים שאת חייבת לעשות כדי לשמור עליה בטוחה ומוגנת:

בטחי אותה

דבר ראשון והכרחי בהחלט הוא לבטח את הטבעת. קחי את הטבעת לגמולוג מוסמך שיעריך את שוויה המדויק, אותו תצטרכי לדעת כשתסגרי את גובה התשלום מול חברה המתמחה בביטוח תכשיטים.

הסירי אותה בזהירות

ענידת הטבעת כל הזמן היא ההגנה הטובה ביותר מפני מקרים טרגיים של איבוד הטבעת. עם זאת, כשאת מנקה עם כימיקלים, יוצאת לכושר או סתם פורשת לשנת לילה, שמרי את הטבעת במקום קבוע, בכלי קבוע בחדר.

וכאשר את מסירה את הטבעת, תמיד (תמיד!) עשי זאת באמצעות אחיזת הטבעת עם כל אצבעות היד השנייה ושליפתה החוצה, ולעולם לא באמצעות אחיזת היהלום.

קחי אותה לניקוי קבוע

פעם בשנה, קחי את הטבעת לניקוי מקצועי אצל מומחה. בקשי לנקות את הטבעת בסילון קיטור, שמסיר את כל הלכלוך והשומן שהצטברו על הטבעת, וכן לבצע עליה פוליש שישיב לה את הברק המקורי. בנוסף, אל תשכחי לבקש מצורף להדק את השיניים שמחזיקות את היהלום היקר שלך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר