בשל תלונות: הוקדמו הבחינות ברבנות הראשית

הרבנות הראשית החליטה לדחות את המבחנים לרבנות לאחר חג הפסח. ההחלטה עוררה סערה בקרב הנבחנים שטענו כי "זה לא הגיוני". בעקבות כך הבחינות הוקדמו לתחילת חודש ניסן (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

לאחר הסערה שעוררה דחיית הבחינות לרבנות הראשית, לאחרי הפסח, הודיעה הרבנות הראשית, כי הבחינות יוקדמו.

הסיפור החל, כשהרבנות הראשית קבעה לפני מספר חודשים כי מועד הבחינות ייערך בתאריך כ' אדר ב', אולם בשבועות האחרונים הודיעה הרבנות כי מועד הבחינות יידחה לחודש אייר.

הנבחנים התרעמו על כל, ופנו בתלונה לרבנות הראשית. "איך ייתכן שנלמד את כל החומר בתקופת החגים וניבחן עליו רגע אחרי חג הפסח? זה הרי לא הגיוני", הסביר אחד האברכים.

ברבנות שהבינו כי מרבית הנבחנים לא מרוצים מהמועד, החליטו להקדים את הבחינות קודם הפסח והן יערכו בתאריכים ב' ו-ד' בניסן במלון רמדה בירושלים.

המועד נקבע לאחר התערבותם של מנכ״ל המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל עו״ד עודד פלוס והרב רפאל מזרחי מנהל מחלקת הבחינות ברבנות הראשית. הבחינות יערכו בשיתוף חברת מרמנת שלראשונה תהיה אחראית על הבחינה.

פלוס ציין: "שינו מאמצים גדולים להקדים את מועדי הבחינות ולשמחתי הצלחנו. אני מאחל בהצלחה רבה לנבחני"..

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו שיבח את מנכ"ל הרבנות ומנהל מחלקת הבחינות על שפעלו בהתאם להנחייה והצליחו להביא לקיום הבחינות במועדן ובכך לאפשר לנבחנים לגשת להיבחן מיד לאחר סיום הזמן בישיבות ובכוללים.

הרב הראשי ציין גם כי "מחלקת הבחינות יוצאת כעת לדרך חדשה ואנו מקווים שמכאן ואילך כל פעילות מערך הבחינות תעלה על דרך המלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר