"עושים כפייה חילונית"

חרדי מחה על סרט פרוץ בטיסת אל-על ונעצר לחקירה

נוסעים חרדים שעלו על טיסת אל על מוורשה לישראל התנגדו לסרט לא צנוע שהוקרן במטוס, אחד מהם התפרע לטענת הנוסעים וגרם נזק למטוס. מיד לאחר הנחיתה הוא נעצר על ידי המשטרה (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולם אין קשר לכתבה (צילום: שאטרסטוק)

תושב בית שמש בשנות השלושים לחייו נעצר בנתב"ג לאחר שלפי החשד התפרע בטיסה של אל-על מוורשה לנתב"ג בעקבות הקרנת סרט לא צנוע.

לפי הדיווח ב-ynet, הנוסע הודיע כי הוא מסרב לצפות בסרט הבעייתי, דחף את המסך בכוח וגרם נזק למטוס. בנוסף, הוא גם תקף נוסעים שהעירו על התנהגותו. לאחר נחיתת המטוס הגיעו למקום שוטרים שעצרו אותו לחקירה.

אחד הנוסעים סיפר כי לא היה מדובר בנוסע בודד שהתנגד להקרנת הסרט: "היו נוסעים במטוס שהחליטו שלא יראו במטוס טלוויזיה. היה אחד שסגר בכוח את המסך פנימה, וממש שבר אותו בפנים. לדעתי הוא חשב שכל המסכים ייסגרו גם הם, אבל זה לא קרה" צוטט אחד הנוסעים ב-ynet.

הנוסע טען כי "בשלב הזה החלה מהומה ואנשים צעקו עליו. הוא טען שאנחנו עושים 'כפיה חילונית' ולא נרגע. הוא ממש התרגז ואחר כך קפץ על נוסע אחר שהעיר לו".

"זו פשוט חוצפה ההתנהגות שלהם. הם גם באו באיחור וגם באו בדרישות מוגזמות. צוות הדיילים של אל על התנהג למופת, הם שמרו על קור רוח, הרגיעו את המצב והזמינו משטרה בדיוק כמו שהנהלים מחייבים אותם" טען אחד הנוסעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר