הפיגוע בצומת הגוש

אליאב ז"ל נורה בשוגג על ידי צה"ל: "השקיע בלימוד תורה"

"מעבר לאהבתו לארץ ישראל שהיא הייתה חשובה לו מאוד, הוא השקיע רבות בלימוד תורה. ראיתי בו אדם ששילב בין תורה עבודה ואהבת הארץ" מספר יואב, חברו של הקצין שנהרג בשוגג (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(אליאב גלמן ז"ל)

חבריו של סרן במיל' אליאב גלמן ז"ל, בן 30 מכרמי צור שנהרג בשוגג מאש צה"ל בפיגוע בטרמפיאדה בגוש עציון, סופדים לו.

יואב, חברו, אמר לכיכר השבת" כי "אליאב היה תמיד מחפש לקחת את המשימות הכי קשות בגדוד. הוא לא חשש מזה. ההפך, זה מה שהוא חיפש. הוא תמיד שמח לעזור ולסייע גם אחרי שאנחנו חוזרים הביתה משבוע מילואים. כשהייתי נתקל בקושי מסוים או במצבים שהייתי צריך שמישהו ישמע אותי, הוא שם בשבילי".

יואב מספר כי "מעבר לאהבתו לארץ ישראל שהיא הייתה חשובה לו מאוד, הוא השקיע רבות בלימוד תורה. ראיתי בו אדם ששילב בין תורה עבודה ואהבת הארץ. הוא תמיד היה מקפיד על תפילה במניין בבית כנסת וסחב אחריו אחרים שהיו פחות חזקים ביראת שמיים".

החבר פונה לראש הממשלה ולמערכת הביטחון, "שיעשו סוף לגל הטרור הנוכחי. אנחנו לא יכולים לחיות עם מצב שבו כל יום יש פצוע או הרוג ברחובות ישראל".

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי מחבל הגיע אל צומת הגוש וניסה לדקור את הקצין, כח צה"ל שאבטח את הצומת ירה לעבר המחבל ובשוגג אחד הכדורים פגע בחזהו של הקצין שנפצע אנוש. הוא פונה תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם הוכנס לחדר הניתוח, אך לאחר כשעה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אליאב היה נשוי לרינת ואב לשני ילדים, בני 5 ושנתיים. הוא שירת כסרן במילואים ביחידה לשיתוף פעולה של חיל האוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר