לא מתואם עם אייכלר?

ח"כ מוזס: "איומים בפרישה הם לא הסגנון של המועצת"

ח"כ מנחם אליעזר מוזס התייחס עם סיום ישיבת מועצת גדולי התורה של אגו"י לנושא הרפורמים ודרישות חברי המועצת: "איומים בפרישה מהקואליציה הם לא הסגנון של ישיבות המועצת". צפו (חסידים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, תמונה: קובי גדעון, פלאש 90)

ח"כ ישראל אייכלר הציב הערב (רביעי) על דוכן מליאת הכנסת אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למאבק ברפורמים והודיע כי המפלגות החרדיות יפרשו במידה ונתניהו לא יבטל את הישגי הרפורמים. אייכלר ציין כי הדברים נאמרו ב"רוח" ישיבת מועצת גדולי התורה שהתכנסה הערב.

אלא שח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר בשיחה עם "כיכר השבת" עם סיום ישיבת מועצת גדולי התורה של "אגודת ישראל" כי איומים בפרישה מהקואליציה אינם הסגנון של ישיבות המועצת.

"הודעה מוסמכת תצא על ידי המזכיר - כנהוג" אמר מוזס ביציאה מישיבת המועצת. "היה דיון מאוד מעמיק בנושא הסכנה של הרפורמים ובנושא עצמאות החינוך החרדי. גדולי ישראל ישבו על מהמדוכה שלוש שעות תמימות ובקרוב יתפרסמו ההוראות המתאימות בנושאים אלה. אנחנו נעמוד על המשמר כפי הוראת גדולי ישראל.

כשנשאל האם עלתה האפשרות של פרישה מהקואליציה השיב מוזס: "לא זה הסגנון בישיבות מועצת גדולי התורה".

האדמו"רים ביציאה מישיבת המועצת (צילום: כיכר השבת)

אגב, אייכלר עצמו, בצאתו מישיבת המועצת, סירב להתייחס לדברים שנמסרו בישיבה עצמה וטען כי יש להמתין לפרסום החלטת המועצת. כאמור, זמן קצר לאחר מכן, ולפני שהחלטות המועצת פורסמו, אייכלר כבר עלה להתקפה והציב בפני נתניהו אולטימטום בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר