פעיל הימין ברוך מרזל ל'כיכר השבת': "בג"ץ גויים רשעים"

פעיל הימין ברוך מרזל הגיע הערב אל ישיבת מועצת גדולי התורה של "אגודת ישראל" בכדי להציג את טענותיו כנגד המתווה שאושר בממשלה בנוגע ל"כותל הרפורמי" ותקף את בג"צ (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

פעיל הימין ברוך מרזל הגיע הערב (רביעי) אל ישיבת מועצת גדולי התורה של "אגודת ישראל" בכדי להציג את טענותיו כנגד המתווה שאושר בממשלה בנוגע ל"כותל הרפורמי". מרזל כינה את בג"ץ "גויים" ו"רשעים" וטען כי אישור המתווה מעניק "תחיית המתים" לתנועות הרפורמיות.

"ההחלטה שעומדת ליפול כאן היא אחת מההחלטות החשובות שעמדו על סדר היום של מועצת גדולי התורה" אמר מרזל בשיחה עם "כיכר השבת" בכניסה לישיבת המועצת. "מדובר פה לא רק בכותל - שזה דבר דרמטי בפני עצמו, לא רק באחיזה של הרפורמים בכותל - אלא מדובר בהכרה ברפורמים שתפגע ביהדות הנאמנה בעולם כולו. זה דבר שאי אפשר להאמין".

"זה מזכיר להבדיל כשלקחו את ערפאת באוסלו אחרי שהוא כבר היה גמור ועשו לו תחיית המתים ועכשיו אנחנו משלמים מחירים כבדים. אותו דבר התנועה הרפורמית נמצאת במצב קשה ואנחנו עושים לה תחיית המתים וזה יפגע בכל היהודים בארץ ישראל. הם מנסים לפגוע בכל דבר".

האדמו"רים ביציאה מישיבת המועצת (צילום: כיכר השבת)

"ואנחנו ניתן להם דריסת רגל בארץ הקודש אחרי עשרות שנים שגדולי עולם עמדו והצליחו לעצור את זה?".

אז עדיף שבג"ץ יעשה את זה במקומנו?

"קודם כל ברור שעדיף שגויים יעשו את זה ולא יהודים - שהרשעים של בג"ץ יעשו את זה ולא הצדיקים של מועצת גדולי התורה. זה וודאי שעדיף. אם אנחנו נעמוד כחומה בצורה אז הקב"ה יעזור ויסכל את עצתו של בג"ץ ושל כל הרשעים האחרים שרוצים לפגוע ביהדות הנאמנה.

"אני העברתי חומרים שמוכיחים שאנחנו נצא קרחים מכאן ומכאן - גם הם יקבלו את ההכרה וההרחבה שלהם ויימשכו לשם צעירים שעד היום לא חשבו ללכת אצל הרפורמים וגם הם ימשיכו לבוא אצלנו ויעשו את כל הבלגנים שהם עשו במשך כל הזמן במקומותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר