עַל-זֶה הָיָה דָוֶה לִבֵּנוּ, עַל אֵלֶּה חָשְׁכוּ עֵינֵינו

עשרות רפורמים חגגו ב"כותל הרפורמי" את נצחונם • צפו

עשרות רפורמים התייצבו הבוקר ברחבת "הכותל הרפורמי" לחגוג ולהודות על נצחונם בקבלת רחבת התפילה על יד שריד בית מקדשנו מממשלת נתניהו והמפלגות החרדיות • צפו בחילול הקודש (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הרפורמים ממשיכים לחגוג: על רקע המתקפה של גדולי ישראל והנציגים החרדים כמגד ההכרה בתנועה הרפורמית, מתברר כי בתנועה ממשיכים לחגוג את מה שנחשב ניצחון מבחינתם.

לראשונה הבוקר (חמישי) מקיימים כמאה "רבנים ורבות" רפורמיים "תפילת" שחרית משותפת ברחבת "עזרת ישראל", הלוא היא רחבת "הכותל הרפורמי" החדש שאישרה ממשלת נתניהו.

בתפילה משתתפים "הרב" ריק ג'ייקובס, "הרב" גלעד קריב, "הרבה" נועה סתת, ענת הופמן מארגון נשות הכותל וכן חברי המשלחת המסיירים בישראל.

גלעד קריב אמר כי "התפילה של מאות רבנים רפורמים בכותל היא התשובה הניצחת להסתה של המנהיגות החרדית. הם ימשיכו להסית ואנחנו נמשיך ליצור מציאות פולרליסטית וסובלנית בישראל".

כזכור, השבוע נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי הרפורמים. ביום שני הוא אירח בלשכתו את הנהלת ארגון ה"רבנים" הרפורמיים בצפון אמריקה ואת הנהגת התנועה הרפורמית בישראל.

בפגישה הודו המשתתפים לנתניהו על ההחלטה בעניין הכותל. וכן הודו לו על הדברים שאמר נגד השרים שתקפו את הרפורמים.

אמש הם נפגשו עם שר החינוך נפתלי בנט ועם נשיא המדינה ראובן ריבלין, כל זאת כחלק מהחגיגות שלהם על הניצחון בקבלת רחבה בכותל המערבי.

מועצת חכמי התורה של ש"ס בראשות ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן יצאה אמש בגילוי דעת חדש: "להתנגד בכל תוקף ולא לאפשר שום הכרה ברפורמים".

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' התכנסה אמש ודנה בהכרה ברפורמים. לאחר הישיבה, פרסמה גילוי דעת חריף כנגד ההכרה בתנועה הרפורמית, "הננו קוראים בכל תוקף וחומר לכל אשר מסוגל לפעול, לעשות כל אשר בידו להעביר רוע הגזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר