"לא היו דברים מעולם"

ביתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן נאלץ להכחיש שמועות

בעקבות שמועות שהופצו כי נשיא המועצת הגאון חכם שלום כהן סירב לקבל את נציג ש"ס מיכאל מלכיאלי בביתו, יוצאת לכך הכחשה גורפת מבית נשיא המועצת. "ניסיון לפגוע במעמד מלכיאלי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן (יונתן זינדל, פלאש 90)

תמיכה בנציג ש"ס: בעקבות דיווחים שונים ושמועות שהופצו כי נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, כביכול סרב לקבל למעונו את חבר מועצת עיריית ירושלים מיכאל מלכיאלי, בית נשיא המועצת יוצא הבוקר (חמישי) בהכחשה חריגה לשמועות.

"הדיווחים כי כביכול מרן סרב לקבל את חבר מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי למעונו שקריים. לא היו דברים מעולם", נמסר ממעונו של נשיא המועצת.

יצוין כי מדובר בהכחשה חריגה שכן בבית ראש הישיבה לא נוהגים להתייחס לשמועות בתקשורת, אך במקרה הזה בחרו להוציא הכחשה, מה שמעיד על שקריות הדיווח.

בבית נשיא המועצת אומרים בנוסף כי "יש ניסיון לפגוע במעמדו של מלכיאלי ועל הדרך להשתמש בשמו של מרן ראש הישיבה, היה צורך חריג להבהיר שהדיווחים שקריים ולא היו דברים מעולם".

"אגב, מי שמכיר את ראש הישיבה יודע שזה לא דרכו. גם במקרים שהוא כועס - דלתו פתוחה לכולם, כך שגם אם לא היה מדובר בנציג ש"ס הוא היה מתקבל ושומע את דעת הרב, אבל שהרב לא יסכים לקבל? זו המצאה שלא נבראה", הם מוסיפים.

בתוך כך, גורם בש"ס המקורב ליושב ראש התנועה השר אריה דרעי סיפר ל"כיכר השבת" כי דרעי שוחח עם מלכיאלי וחיזק אותו. "אריה אמר לו שלא יתייחס לרעשי רקע ולשקרים שמפיצים בעלי אינטרס וימשיך לסייע לציבור", מספר הגורם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר