פיוס או עימות?

יונה יהב סייר עם מיכאל אלפר ב'בית יעקב'

ראש עיריית חיפה יונה יהב סייר הבוקר בבית ספר 'בית יעקב' יחד עם הנציגים החרדים אריה בליטנטל ומיכי אלפר. ב'דגל' טענו כי אלפר היה המארח אך בלשכת יהב מכחישים פיוס בין השניים (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יהב עם אלפר, הבוקר (צילומים: באדיבות המצלם, ניר בלזיצקי / עיריית חיפה)

פיוס או עימות? בבית הספר 'בית יעקב' המרכזי ברחוב מימוני בחיפה נערך הבוקר (חמישי) סיור מיוחד בהשתתפות ראש העיר יונה יהב וסגנו אריה בליטנטל יחד עם ראשי והנהלת אגף החינוך בעיריית חיפה.

במהלך הסיור בבית הספר המונה מאות בנות עמדו המשתתפים מקרוב על צרכי בית הספר שממשיך לגדול ולהתפתח.

מי שהצטרף לסיור לצד הסגן אריה בליטנטל היה חבר המועצה מטעם דגל התורה מיכאל אלפר שבקרוב צפוי להתמנות כסגן במסגרת הסכמי הרוטציה.

השתתפותו של אלפר עוררה הפתעה בשל העובדה כי קיים נתק בינו לבין ראש העיר והעובדה שנראו יחד בסיור לימדה לדברי גורמים שונים על אווירת פיוס.

ב'דגל התורה' אף טענו כי אלפר אירח את ראש העיר יונה יהב בסיורו בית הספר בית יעקב לבנות.

בלשכת ראש העיר מיהרו להכחיש את השמועות על פיוס כביכול בין השניים והודיעו כי ראש העיר הודיע כבר למר אלפר ולראשי סיעתו כי הוא לא ישמש כסגנו.

"בניגוד לנאמר בהודעה שהוציא מר אלפר לעיתונות ראש העיר לא שימש כאורחו של מר אלפר בטקס שהתקיים הבוקר בבית יעקב. כמו"כ, מעולם לא התנה ראש העיר את הגעתו לאירועים באי השתתפותו של מר אלפר בהם", אומרים בלשכת יהב.

עוד נמסר כי "ראש העיר מודה לסגנו הרב אריה בליטנטל על שיתוף פעולה פורה בניהם שהביא לעשרות הישגים למען הציבור החרדי בחיפה שאחד מהם הוא בנייתה של כיתת המחשבים בבית יעקב שנחנכה הבוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר