טרור ללא הפסקה

הלילה במעלה אדומים: מאבטח נפצע אנוש בפיגוע דקירה

בשעה 1:15 בלילה, בכניסה לקניון במעלה אדומים, מאבטח בן 48 נפצע באורח אנוש מדקירות. הדוקר נמלט ונפתח מרדף אחריו. במשטרה ובשב"כ אומרים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני (אקטואליה)

זירת פיגוע הדקירה (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

טרור ללא הפסקה: בשעה 1:15 בלילה (שישי) בכניסה לקניון במעלה אדומים, מאבטח בן 48 נפצע באורח אנוש מדקירות. במשטרה אומרים כי מדובר ככל הנראה בדקירה על רקע לאומני, הדוקר נמלט מזירת האירוע.

כוחות משטרה גדולים הבסיוע מסוק וכוחןות ביטחון נוספים פתחו במרדף אחר החשוד בדקירה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו למאבטח טיפול רפואי והוא פונה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים. המאבטח סובל מפגיעות בפלג גופו העליון.

מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 01:15 נתקבל דווח למוקד 100 של משטרת ישראל על אדם שנדקר בתוך הקניון בעיר מעלה אדומים. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום האירוע שם הבחינו באדם בן 47, מאבטח בקניון, ששוכב על הריצפה כשעל גופו סימני דקירה רבים וכי הדוקר נמלט מזירת האירוע".

"מתחקור של המשטרה והשב"כ בשטח עולה כי ככול הנראה מדבר בפיגוע על רקע לאומני", נמסר מהמשטרה. "כוחות משטרה רבים בשיתוף משמר הגבול וכוחות ביטחון נוספים בסיוע מסוק סורקים במרדף אחר החשוד".

מפקד מחוז ש"י, ניצב שלומי מיכאל, אמר בהערכת מצב שכינס כי "מדובר באירוע קשה אנחנו נעשה הכל בכדי לשם את ידינו על המפגע". המשטרה החליטה על סגר בעיר מעלה אדומים ואסרה כניסת פועלים לעיר עד יום ראשון.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר הלילה כי "אל יחידת הטראומה פונה ממעלה אדומים גבר בן 48 עם דקירה בפלג גופו העליון. מצבו קשה מאוד, סכנה נשקפת לחייו". מיד עם בואו לבית החולים הוא הוכנס לחדר הניתוח.

הבוקר נמסר מבית החולים כי "מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של פצוע אירוע הדקירה הלילה במעלה אדומים. הוא עדיין מנותח בשעה זו, כאשר נשקפת סכנה לחייו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר