הישמרו מסמים, הימורים והתמכרויות

כל הגנבים, המשוחדים, הסוטים, אנשי הזימה והרמאים, ייתפסו כולם אחד אחרי השני - יעשו תשובה עכשיו, ה' יעזור להם, אין דבר העומד כנגד התשובה. המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם ומכוון אותו לפי רצונו, לטובת העולם והעיקר שבעיקרים - לטובת מדינת ישראל, ארץ הקודש והיהודים שגרים בארץ הקודש. מחשבותיו לא מחשבותינו, תוכניותיו לא תוכניותינו.

אנחנו בני האדם חושבים על הרגע, הקדוש-ברוך-הוא מתכנן תוכניות לעוד המון שנים. מה שאנחנו לא רואים ולא יודעים - בורא עולם רואה ויודע. תוכניותיו של בורא עולם לזכך ולטהר את העולם הזה מהזימה שמרגיזה אותו מאוד, מהניאוף, החמדנות, הפשע, הרצח, השוחד, התאוות, התועבות ומהלכלוך - זוהמת הנחש. את כל זה עומד ריבונו של עולם לסלק מן העולם. לכן אבא שבשמיים משתמש באיתני הטבע, רעידות אדמה, שיטפונות, רוחות, סופות קשות ואש, סיבוכים וסכסוכים במדינות, בינן לבין עצמן ובינן לבין מדינות אחרות. הקדוש-ברוך-הוא מנקה את הטומאה מהעולם ומגדיל את הטהרה על פני כדור הארץ. יבינו או לא יבינו, הקדוש-ברוך-הוא לא מחכה לאף אחד. ירצו או לא ירצו - הקדוש-ברוך-הוא לא שואל ולא מתייעץ עם אף אדם בעולם, כי הקדוש-ברוך-הוא יושר ואמת, הרחמן הגדול ביותר וכל מה שהוא עושה - עושה ברחמים גדולים. ומה שכתבנו עכשיו - אלה התוכניות שלו וכך יהיה בדיוק!

בורא עולם מזהיר את כל היהודים בחו"ל: אל תבדקו אותי ואל תנסו אותי! תברחו מחו"ל כל עוד רוחכם, נפשכם וגופכם אתכם! למכור את הבית, את המכוניות ולברוח משם כמו מאש, חבל לכם לנסות אותי! גוג ומגוג זה בחו"ל, תוהו ובוהו זה בחו"ל, לא לחכות שאולי ישתנה משהו, יהיה יותר גרוע מגרוע. בורא עולם נתן ליהודים שקט מדאע"ש ומהאנטישמיות כדי שיוכלו 'להתקפל' ולברוח משם, אבל היהודים חושבים הפוך, חושבים שאם יש הפוגה, כביכול המצב הולך להשתפר. ההפוגה היא כדי שתברחו מאירופה, מארצות הברית, מאוסטרליה, מאפריקה ומאסיה, לברוח דחוף. חבל על החיים שלכם! מדינת ישראל היא המקום הכי קדוש בעולם, הכי טהור בעולם, המקום המוגן והשמור, יותר מכל מקום אחר בעולם, בורא עולם בכבודו בעצמו שומר ומגן על ארץ הקודש. צריך ליישב את הנגב מבאר שבע עד אילת, דחוף. צריך ליישב את הגליל המערבי עם עוד מיליון יהודים. את השומרון, את בנימין ורמת הגולן. יבואו מיליונים לישראל, התחילו כבר לבוא בהמוניהם ברצף. בארץ ישראל לא חסר כלום. יהודים ישראלים, לא לעזוב את הארץ! אתם תקבצו נדבות בחו"ל ותבואו לישראל מבוישים.

מה חסר בישראל? אחדות, אמונה, פרגון זה לזה ואהבת-חינם, את זה לחזק עוד ועוד. כל הרבנים בארץ, ללא יוצא מן הכלל, להתאחד ולהתלכד.אתם שליחי בורא עולם - תעשו את רצונו. אסור לרחם על אכזריים, מי שמרחם על האכזריים, סופו שיתאכזרו אליו.

כל מדינה, ארץ או אדם כלשהוא על כדור הארץ, שירצה לקחת או לתת חלקים מארץ ישראל, אפילו סנטימטר אחד - בורא עולם יטפל בו ישירות, בו, במשפחתו ובכל אשר לו. לא כדאי לכם לפגוע באף סנטימטר מאדמת הקודש, חבל לכם על החיים! זה לא עונש בעוד כמה שנים, זה עונש כבד במקום. המתכננים לא יצליחו - ובכל זאת יקבלו עונש.

צבא-הגנה-לישראל להיות ערני ועם עוצמה. הממשלה והאזרחים היהודים הנקיים - יתנו גיבוי לצה"ל.

למחבלים הערבים, עושים שטיפות מוח והם באים מסוממים לתקיפה.

לא תהיה מלחמה כמו שהייתה ביום כיפור, צבא-הגנה-לישראל חזק. ממשלת ישראל, לא להאמין ולא לשמוע לאף מדינה בעולם.

ברצועת עזה, לשים לב, זה השקט שלפני הסערה. יש שם דאע"ש, חמאס, פלסטינאים קיצוניים, ג'יהאד ועכשיו יש כנופיה חדשה, קשה לא פחות מדאע"ש, שהתחילה להתבסס ברצועת עזה, עוד מעט יפרסמו את שמה. הם ממשיכים לחפור ולשקם את המנהרות ועושים הכל כדי לקבל עוד טילים.

סוריה, לא יעזור לה כלום, לא יהיה שלום ולא יורידו מכבודם, ימשיכו להילחם זה בזה.

תורכיה, אם ארדואן לא יהיה כנוע לישראל ויעשה שלום כמו שצריך, תהיה מלחמת אחים בתורכיה. דאע"ש, החמאס והמסתננים, יתגברו ויתגברו ויתגברו, ויעשו את המוות לתורכיה, היא תהיה כמו סוריה. ארדואן - חבל על תורכיה, תיכנע לישראל - תהיה לך ברכה והצלחה בכל.

ירדן, מלכם הבטיח הרבה הבטחות.

ארצות הברית עסוקה בבחירות. אובמה כרגע לא עושה כלום ולא יעשה כלום. הוא רוצה לגמור את תפקידו בשלום ולצאת בכבוד. אובמה לא יעשה כלום עם אף מדינה, רוצה רק להראות את הטוב שעשה והטוב שבארצות הברית. כשייבחר נשיא חדש, כמה חודשים אחרי כניסתו לתפקיד הוא יקבל הלם, לא יידע מימינו ומשמאלו, לא יידע לנהל את ארצות הברית, הכלכלה תתפרק עוד יותר, והביטחון בארצות הברית יהיה בעייתי מול העולם, יהיו דברים קשים. היהודים חושבים שיהיה נשיא חדש ויהיה יותר טוב - יהיה גרוע מאוד מאוד.

מדינת ישראל, כמה שהיא קטנה, יכולה להגיע לכל מקום על כדור הארץ. הידע, הזריזות, החוכמה והבינה, שנתן הקדוש-ברוך-הוא ליהודים בישראל - זה הכוח של ישראל! הקדוש-ברוך-הוא מגן ומלווה את כל העוזרים המגינים על מדינת ישראל!

מצרים, סיסי עושה את פעולותיו מאוד יפה נגד דאע"ש, האיסלאם הקיצוני והחמאס, כדי שלא יהיו הפרעות במצרים. סיסי זה לא מספיק! אל תרחם על האכזריים תיזהר, הם מחכים לך בפינה. סיסי צריך דחוף לעבוד בשיתוף עם ישראל, כדי שיהיה מוגן ושמור.

בעיראק הכל אותו דבר, אין שום שינוי, אין דין ואין דיין, מגדל בבל, כדי שיראו כל העולם ויפחדו ממדינת ישראל. מדינה שמפריעה למדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא הורס אותה כליל, עיראק וסוריה הן דוגמא. יש אחריהן באות בתור.

רוסיה נלחמת בסוריה, הם גם עושים ניקיון בסוריה וגם מתאמנים. מעבר לזה, רוסיה מראה לעולם ולמדינות ערב כמה היא חזקה, כדי למשוך את כל מדינות ערב אליה. רוסיה מלאה נשק ותחמושת.

איראן שמחה שרוסיה תומכת בה וארצות הברית אוכלת את הלב - החוזה עם איראן אין לו ערך. איראן לא יכולה לפגוע בישראל, היא מתה מפחד מחיילי צבא-הגנה-לישראל. היא יודעת שלחיל-האוויר של ישראל יש תחמושת ונשק שאין להם תחליף ואין מעליהם, והטילים שהם המציאו עד הרגע הזה נמצאים בפיגור של עשר שנים. שלא נשכח שכל הטייסים היהודים, שיוצאים למשימות בעולם - בורא עולם מלווה אותם! לאיראן יש פחד וטראומה מתקופת אסתר המלכה ומרדכי היהודי. הקדוש-ברוך-הוא מביא דברים שונים ומסובכים בעולם, אם זה בעלי חיים, אם פעילות איתני הטבע, אם סיבוכים וסכסוכים, צמחים למיניהם, דברים משונים ביותר שלא היו מעולם, כדי שיבינו שיש הקדוש-ברוך-הוא בעולם הזה, שמניע את העולם. הוא מוריש והוא מעשיר, הוא מוריד והוא מעלה. כנסת ישראל וממשלת ישראל לא לעשות תחרות, תעבדו בשיתוף פעולה ביניכם ובשילוב כוחות.

כל הגנבים, המשוחדים, הסוטים, אנשי הזימה והרמאים, ייתפסו כולם אחד אחרי השני - יעשו תשובה עכשיו, ה' יעזור להם, אין דבר העומד כנגד התשובה.

ההורים היהודים, לשמור על ילדכם משתייה חריפה, הימורים, סמים והתבוללות.

משיח פועל ועובד, מגן ושומר על מדינת ישראל!

משיח נמצא בפתח, סבלנות!

הקדוש-ברוך-הוא רוצה להמליך אותו יותר ממה שאתם חושבים, יהודים יקרים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר