הפסיק את הטיפולים

מצבו של הרב יאשיהו פינטו מחמיר: ירד 8 ק"ג

מנהיג קהילת שובה ישראל, הרב יאשיהו פינטו, סובל מחולשה גדולה וירד באופן דרמטי במשקלו, זאת עקב טיפולי ההקרנות שעבר. בעקבות החולשה, הרב החליט על הפסקת הטיפולים (חסידים)

(צילום: פלאש 90)

מצבו של מנהיג קהילת "שובה ישראל", הרב יאשיהו פינטו - שמרצה כעת שנת מאסר לאחר שהורשע בשוחד - הולך ומחיר. היום (שישי) דווח באתר ynet כי הרב החליט להפסיק לצאת לטיפולי הקרנות בבית החולים, זאת עקב מצבו הרפואי ההולך ומחמיר וחולשה רבה ממנה הוא סובל בעקבות הטיפולים.

הרב קיבל את טיפולי ההקרנות בבית החולים הדסה בירושלים, לשם הוא נלקח על ידי אנשי שירות בתי הסוהר, כאשר בסיום הטיפולים הוא היה מוחזר למרכז הרפואי של שב"ס ברמלה, שם הוא מרצה את עונשו עקב מצבו הרפואי.

הרב פינטו: "אנחנו יכולים למות כל יום"

אלא שלאחרונה החליט הרב להפסיק את הטיפולים בשל החולשה ממנה הוא סובל ומירידה דרמטית במשקלו. פרקליט הרב, עו"ד אבי חימי, אמר כי אין לרב טענות נגד השב"ס, אך עקב הטיפולים הקשים הרב ירד שמונה ק"ג וסובל מחולשה.

לדבריו, הטיפולים האלה קשים לכל אחד, על אחת כמה וכמה לאסיר שאין לו סביבה תומכת כמו למטופלים אחרים שמשפחתם מלווה אותם ותומכת בהם. מהשב"ס נמסר כי הרב מקבל את הטיפולים לסירוגין.

כזכור, בעבר הרב כבר עבר ניתוח להוצאת גידול מגופו ולפני כחודש אמר הרב לחסידיו כי מצב בריאותו קשה: "מצב הבריאות קשה. הגוף הולך ונחלש מיום ליום נצטרך לעבוד טיפולי כימותרפיה קשים כנגד מחלת הסרטן שנמצאת בערמונית ובבלוטות הלימפה". הרב ביקש מהציבור להעתיר בתפילה עבורו, "תתפללו תעתירו בעדנו לרפואה שלמה שנזכה עוד לראות את ילדי הקטנים גדלים לתורה ויראת שמים אמיתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר