חודשיים אחרי החיסול

לראשונה ח"כ ישראלי מאשר: ישראל עומדת מאחורי חיסול קונטאר

חבר הכנסת עמר בר-לב החבר בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת אישר לראשונה בסוף השבוע כי ישראל עומדת מאחורי חיסולו של המחבל סמיר קונטאר לפני כחודשיים בדמשק (חדשות, אקטואליה)

קונטאר (צילום: Israel Prison Authority via Flash 90)

חבר הכנסת עמר בר-לב החבר בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת אישר לראשונה בסוף השבוע כי ישראל עומדת מאחורי חיסולו של המחבל סמיר קונטאר לפני כחודשיים בדמשק. המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בנהריה ב-1979, נלכד על ידי ישראל ושוחרר מהכלא בעסקת שבויים, חוסל לפני כחודשיים אולם עד כה נזהרה ישראל מלקחת אחריות לחיסול.

בר לב נשאל בשבתרבות על הופעותיו של נסראללה בתקופה האחרונה ואמר כי "לא הייתי ממליץ לנסראללה לצאת מהבונקר. למה? כי הוא אויב, הוא מטרה. הוא צריך להיות מטרה ולכן ברמה האישית הייתי מייעץ לו להמשיך לשמור על עצמו".

זירת החיסול של סמיר קונטאר

רועי כ"ץ, המראיין, שאל את בר-לב אם נסראללה יותקף בהזדמנות הראשונה בדיוק כמו סמיר קונטאר, בר-לב התחמק וענה כי לא ייכנס לאמירות מבצעיות. אולם לאחר מכן כשהמראיין הגדיר את חיסול קונטאר כהצלחה ישראלית גדולה אמר בר-לב: "נכון, בהחלט".

"לישראל יש זיכרון ארוך בהחלט, אני עוד בתור קצין צעיר הוקפצתי לפיגוע בנהריה בו קונטאר ואחרים הרגו את בני משפחת הרן אז גם הזיכרון שלי ארוך ונשאיר את זה ככה. זה בהחלט מסר לנסראללה".

מאוחר יותר הבהיר בר-לב: "כאשר נשאלתי אם מדובר בפעולה ישראלית אמרתי כי לא אכנס לפעולות מבצעיות. כל חיסול וכל מחבל שמוצא את מותו הוא מבורך ולא משנה אם לנו היה יד בכך או לאו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר