ההכרה ברפורמים

חשיפה: המועצת החסידית תקיים כינוס נוסף נגד הרפורמים

האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה של תנועת "אגודת ישראל" החליטו על כינוס נוסף של המועצת, לדיון ומעקב אחרי יישום ההחלטות מהכינוס בשבוע שעבר נגד ההכרה ברפורמים (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי המועצת (צילום ארכיון: אלי סגל)

ההכרה ברפורמים ממשיכה לעורר סערה: ל"כיכר השבת" נודע היום (ראשון) כי האדמו"רים החברים במועצת גדולי התורה של תנועת אגודת ישראל, החליטו על כינוס נוסף של המועצת, לדיון ומעקב אחרי יישום ההחלטות של הישיבה שנערכה בשבוע שעבר.

בהמשך לכינוס המועצת שהתקיים בשבוע שעבר, בו דנו האדמו"רים במספר נושאים וסוגיות שעל הפרק ובראשם סוגיית ההכרה ברפורמים, החליטו חברי מועצת גדולי התורה לקיים דיון המשך בעוד מספר שבועות במטרה לעקוב אחר יישום ההחלטות.

ח"כ ישראל אייכלר מאיים על הממשלה (צילום: ערוץ הכנסת)

הדיון יעסוק אף הוא בנושא החשש מפני ההכרה ברפורמים וייערך על פי המסתמן ביום רביעי ו' אדר ב'. כפי הנראה, לדיון יצורף גם האדמו"ר מערלוי כחבר מן המניין במועצת גדולי התורה החסידית, זאת כממלא מקומו של אביו, זקן האדמו"רים זצ"ל שהסתלק לגנזי מרומים בשבוע שעבר.

כינוס המועצת בשבוע שעבר (צילום: אהרן רבינוביץ)

כזכור, האדמו"רים חברי המועצת שיגרו לחברי הכנסת מכתב מיוחד לאחר הדיון הקודם, בו ביקשו לחוקק חוק בעניין פירצת ההכרה ברפורמים תוך דרישה מהח"כים להודיע להם על ההתקדמות בעניין בתוך 30 יום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר