אסון 402: הטבה במצבה של הכלה שרי שפרלינג

ביום שישי האחרון הוכנסה הכלה שרה שפרלינג שנפצעה באורח קשה באסון 402 לניתוח עקב חשש לזיהום. חתנה שהה לצידה במהלך השבת. קרובי משפחתה: אין סכנה לחייה (חדשות, חרדים)

האוטובוס שנפגע בתאונה (צילום: פלאש 90)

הטבה במצב הכלה שנפצעה באסון 402: ביום שישי האחרון הוכנסה הכלה שרה שפרלינג שנפצעה באורח קשה באסון 402 לניתוח עקב חשש לזיהום, לאחר מכן היא הועברה בחזרה למחלקת טיפול נמרץ. חתנה, קובי קסטנליץ, שהה לצידה במהלך השבת.

קרובי משפחתה ששוחחו עם "כיכר השבת" אומרים כי לא נשקפת סכנה לחייה וכי מאמצי הרופאים מתמקדים בהצלת ידה ורגלה שנפגעו באופן קשה בתאונת הדרכים.

בני המשפחה אומרים ל"כיכר השבת" כי בניגוד לשמועות שהופצו על כך שהחתונה תיערך במועדה בעוד כשבוע, השמחה תיערך רק כשהכלה תחזור בעזרת השם לאיתנה, זאת בשל הוראת הגר"ח קנייבסקי שבירך את החתן והכלה והורה לקיים את החתונה רק לאחר שהכלה תבריא.

בינתיים, בני המשפחה מבהירים כאמור כי לא נשקפת סכנה לחייה, והיום אף חלה הטבה מסוימת במצבה הכללי. עם זאת, קרוביה אומרים כי מדובר במצב שמטבע הדברים נדרש לו זמן רב על מנת להגיע להחלמה מלאה ומבקשים מהציבור להמשיך ולהרבות בתפילה להחלמתה המהירה והמלאה של שרה בת דינה, ופרט על מצב היד והרגל שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר