"הם לא יקבלו את הכותל" • צפו

הגר"ד יוסף: "הרפורמים לא יהודים; הם עובדי עבודה זרה"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף תוקף את הרפורמים בחריפות, אומר כי אינם יהודים וכי "הם עובדי עבודה זרה" ומבטיח: "נלחם על זה והם לא יקבלו את הכותל" • פרסום ראשון (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: בן ציון שריף; תמונה: יעקב כהן)

מתקפה חריפה: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף ממשיך בקו התקיף נגד הרפורמים ואומר כי הרפורמים לא יהודים וכי הם "עובדי עבודה זרה, פשוטו כמשמעו" - כלשונו.

את הדברים אמר הרב בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'יחווה דעת' בירושלים, כמידי שבוע "כיכר השבת" יעביר בהמשך היום את שיעורו השבועי המלא של חבר המועצת הגר"ד יוסף.

לקראת סיום השיעור התייחס חבר מועצת חכמי התורה לנושא הבוער בימים אלו, הרפורמים וההכרה של הממשלה בהם, ואמר: "אם הבעל הוא האלוהים לכו אחריו, תחליטו, אי אפשר להמשיך לפסוח אחרי שתי הסעיפים".

"הרפורמי זה לא חילוני, חילוני זה אדם שלא יודע מה זה תורה - לצערנו הרב, שלא לימדו אותו והוא לא למד וצריכים להתפלל עליו שיחזור בתשובה, אבל הרפורמי זה עבודה זרה בשיתוף, הרפורמים הם עובדי עבודה זרה - פשוטו כמשמעו, עובדי עבודה זרה", אמר הגר"ד יוסף.

לדבריו: "אני לא יודע למה מתעלמים מזה היום, הרפורמים היו הלוחמים הכי גדולים בציונות, הם לא מאמינים בביאת המשיח, בסידורים שלהם במשך דורות כל אזכור של ציון וירושלים הם מחקו את זה, למה? הם הטיפו כל השנים להתבוללות, להידמות לגויים, הם בנו את בתי תפילתם כמו כנסיות, להידמות לגויים, הם הכריזו 'היה יהודי בביתך ואדם בצאתך', עד כדי כך - תראו איזה מילים חמורות".

בהתייחסו לכותל הרפורמי אמר חבר המועצת: "היום הם רוצים לנעוץ את טלפיהם הטמאות בכותל המערבי? היה לא תהיה, בעזרת ה', אנחנו נלחם, הם לא יצליחו, אתם תראו".

"הרפורמה זה לא יהודים זה עבודה זרה", קבע הגר"ד יוסף והוסיף: "הם עובדי עבודה זרה, הרפורמים הם עבודה זרה בשיתוף, הרפורמים אין להם שום זיקה לארץ ישראל, הם לא מאמינים בארץ ישראל, הם לא מאמינים בתורה, לא מאמינים בתורה מהשמיים, יש להם שמה 80 אחוז התבוללות אצלם".

חבר המועצת לעג והוסיף: "'הרב' שלהם שם, רב בריח, נחש בריח, הולך יחד עם הכומר לכנסיה והם עושים שם חופה, זה נקרא יהדות?".

הגר"ד יוסף התייחס להחלטת בג"ץ לאפשר לרפורמים לטבול במקווה של המועצות הדתיות ואמר כי "בזמן האחרון הם רוצים לטבול במקווה את הגרים שלהם, מעניין מאיפה הם יודעים מה זה מקווה, מקווה זה מושג הלכתי, תלכו תטבלו באמבטיה, למה אתם רוצים מקווה? לכו לברכת שחייה שלכם המעורבת, מה זה מקווה? זה מושג הלכתי, זה פשוט מגוחך, שרואים שהם עושים הכל להכעיס".

בסיום דבריו אמר הרב: "היה לא תהיה! לא ניתן, לא ננוח ולא נשקוט, נלחם על זה, ואתם תראו שבעז"ה ננצח, הם לא יקבלו את הכותל!, הכותל הוא בית כנסת, מקום קדוש, הוא שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר