הקרב נגד חילולי השבת בירושלים

הוועדה המחוזית: הדיון על "מתחם התחנה" יתקיים מחר כמתוכנן

הוועדה המחוזית ירושלים הודיעה לחברי המועצה החרדיים בעיריית ירושלים כי הדיון על תוכנית "מתחם התחנה", יתקיים כמתוכנן מחר, בכך נראה כי נכשלו המאמצים להביא לדחיית התוכנית (אקטואליה)

הדיון בוועדה המקומית, בשבוע שעבר (צילום: באדיבות המצלם)

הוועדה המחוזית ירושלים הודיעה בצהריים (שני) לחברי המועצה החרדיים בעיריית ירושלים כי הדיון על תוכנית "מתחם התחנה", יתקיים כמתוכנן מחר, בשעה 9:30.

הממונה על המחוז ויו"ר הוועדה המחוזית ירושלים, דלית זילבר, כתבה לחברי המועצה ישראל קלרמן, יצחק פינדרוס, יוסי דייטש, יוחנן ויצמן וחיים אפשטיין על פנייתן לדחיית מועד הדיון כי "הדיון בעניינה של התוכנית יתקיים כמתוכנן ביום 1.3.16 בשעה 9:30".

זילבר הוסיפה וכתבה כי "במסגרת הדיון שיתקיים תוכלו להעלות את טענותיכם בעניינה של התוכנית לרבו הטענות המועלות בפנייתכם".

ההודעה על קיום הדיון שקיבלו חברי המועצה

בכך למעשה נראה כי נסתם הגולל על האפשרויות להביא לדחיית תוכנית "מתחם התחנה", לאחר שזו אושרה בוועדה המקומית, בעקבות היעדרות חבר המועצה מיכאל מלכיאלי והימנעותו של דב קלמנוביץ.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה בכ"כיכר השבת", ביום חמישי שיגרו חברי המועצה מטעם יהדות התורה, ש"ס, נציג "עץ" חיים אפשטיין וחבר המועצה אריה קינג, מכתב ובו דרישה מיו"ר הוועדה המחוזית בירושלים לבטל את הדיון שתוכנן למחר על מנת לאשר את תכנית "מתחם התחנה" עד לדיון מחודש בוועדה המקומית.

במכתב שנועד למנוע את אישור התכנית שתגרום לחילולי שבת בירושלים בוועדה המחוזית, נכתב כי "אנו חברי מליאת הוועדה המקומית בעירייה פונים בזאת ומבקשים שלא לקיים דיון בוועדה המחוזית בראשותך, בטרם יתקיים דיון במליאת הוועדה המקומית בנושא זה, בהתאם לבקשה שהגשנו על פי סעיף 18 ז'. אין מקום לדיון זה בועדה המחוזית בטרם נתנה הוועדה המקומית את דעתה והמלצתה על התוכנית".

מכתב הדרישה של חברי המועצה לבטל את הדיון

"מדובר בתוכנית שיש לה השלכות ציבוריות נרחבות ומרחיקות לכת ביותר בירושלים. לכן קיום דיון בוועדה המחוזית, בטרם נתנו מליאת הוועדה המקומית (שהיא מועצת חברי העיר ירושלים) שהם מייצגי הציבור הנבחרים של ירושלים את דעתם ועמדתם אודות התוכנית תהיה מעשה לא נכון ולא ראוי הן ציבורית והן תכנונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר