"מהרסייך ומחריבייך"

תלמוד תורה בבני ברק אוסר על הילדים להתחפש למרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל

תלמוד תורה ספרדי בבני ברק אוסר לתלמידיו להתחפש לשוטר, חייל או... למרן פוסק הדור הגר"ע יוסף! במוסד הסבירו כי "זה בדיוק כמו שבתלמוד תורה ספרדי לא יהיו תמונות של הרב שך" (חרדים,בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע זצ"ל עם ילד שמחופש לו (ארכיון כיכר השבת)

בושה: תלמוד תורה ספרדי בבני ברק המשתייך לפלג 'מרביצי', אוסר על הילדים להתחפש למרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל בפורים. לפי הדיווח ברדיו 'קול חי', מדובר בתלמוד תורה 'תורת יעקב' הממוקם ברחוב הרב הירש בבני ברק. האיסור להתחפש לגדול הדור מוצג לצד איסור להתחפש לחייל ושוטר.

גורם בתלמוד תורה הסביר לרדיו: "כל זה לא בא להוריד ולו במקצת מגדולתו של הרב עובדיה יוסף ח"ו. בדיוק כמו שבתלמוד תורה ספרדי לא יהיו תמונות של הרב שך, כי לכל אחד יש דרך ונתיב עליו הוא בונה את חינוך הילדים הגדלים בחממה". המנהל עצמו סרב להגיב.

ח"כ יגאל גואטה הגיב בחריפות לפרשה החדשה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "גם אותם האנשים שהעזו בחיי מרן לגמגם בגדלותו ועצמתו של מרן, לאחר פטירתו השלימו ואף הודו בטעות של אותה דרך שנהגו, והיה ניתן לראותם מלווים את מרן בדרכו האחרונה יחד עם מליון תלמידיו".

לדבריו: "ביום בהיר קמים להם קומץ של אנשים זבובים קצוצי כנפיים מול נשרים גדולים בשמיים שרדפו את מרן בחייו החל בביזוי ספריו וכלה ברמיסת כבודו (על אף שבגלוי שרפו את ספריו, במחשכים ובארונות ביתם היה ניתן למצוא את כל אוצרותיו) והעזו פניהם להחדיר בילדי תשב"ר את שנאתם עד כדי איסור לבישת תחפושת המסמלת את גדלותו של מרן, והכאב הגדול יותר הוא הדימוי לאיסור גלימת מרן כאיסור מדי שוטר או חייל".

הח"כ הוסיף וכתב: "מעניין מאוד אם ילד אחד יתחפש לחייל ואחד למרן מי יושהה מהלימודים, אני חושב שהתשובה ברורה והכתובת נמצאת על הקיר. וכבר הקדימו חכמינו ז"ל מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר