המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

במזרח ירושלים מבעבעת בתחמושת ונשק, מבריחים להם מרמאללה ומעזה. חלק מהערבים בישראל מדריכים את הערבים הפלסטינאים וגם מסתירים אותם בבתיהם, והם כביכול 'אוהבים את היהודים'

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, הוא מנהיג את העולם, הוא מנהל את העולם, הוא המשביר של העולם, הוא ברא את העולם אך ורק לכבודו והוא אחראי על כל דבר שקיים בכדור הארץ, אם זה חיידק, יתוש, עצים, אדמה, בני אדם, בעלי חיים, עופות, ואם זה איתני הטבע, השומעים בקול דיבורו של בורא עולם.

כמה שאנשים עקשנים - בורא עולם עקשן יותר מכולם, למטרה חיובית ולטובתם. בורא עולם רוצה לזכך ולטהר את העולם הזה. בורא עולם מאס ובועט את עולם הזימה, הניאוף, החמדנות, הרצח, ההרג והשוחד, בורא עולם רוצה להקים עולם חדש.

נתן בורא עולם לאדם הראשון בחירה חופשית, והיה צריך להיכנס לשבת ולחיי עולמים - אך חטא וקִלקל את העולם. במעמד הר סיני, זיכך ריבונו של עולם את בני ישראל ופסקה זוהמתם. הערב-רב הוא הנחש, כמו שהחטיא את האדם הראשון, כך החטיא וקִלקל לבני ישראל, אחרי שפסקה זוהמתם ושהיו כמו אדם הראשון לפני החטא.

היום בדור הזה, אחרי אלפי שנים, בורא עולם מזכך ומטהר את העולם מטומאת הנחש לעולמים - וזה סופי. במקום מלחמת עולם שלישית, במקום אינתיפאדה שלישית - ייבנה בקרוב בית המקדש השלישי. בקרוב המלכת מלך המשיח בפרהסיה ומשיח אחרון אחרון - וזה סופי בדור הזה, בזמן המלכת מלך המשיח - יהודים לא ימותו לעולם!

יימשכו השיטפונות, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, רוחות קשות וסערות. כל פעם ימצאו בעל חיים חדש, צמחים או עצים חדשים, צבעים בשמיים או בים, כדי להודיע ליהודים ש'הגיע זמן גאולתכם!' עם ישראל חי וקיים, בורא עולם מגן ושומר על כל גבולות ישראל ועל היהודים שבישראל.

אדם שנמצא בשאננות ואפאתיות, ולא עושה השתדלות, אומר 'לי זה לא יקרה', חבל. אמונה בקדוש-ברוך-הוא שווה חיים והון עתק.

מדינת ישראל לא צריכה אף מדינה בעולם, ישראל עוסקת בנתינה וחסד ולא צריכה לפחד מאף מדינה בעולם.

מצרים סיסי שולח שגרירים לישראל באינטרס לעצמו, כדי שכוחות הביטחון יגנו וישמרו עליו ויכוונו את מצרים כלכלית ומדינית. זה לא שהוא כל כך אוהב אותנו, זה אינטרס להציל את מצרים. סיסי יודע שישראל יכולה להציל אותו ואת מצרים. האיסלאם הקיצוני, דאע"ש וחמאס לא יתנו לו מנוחה, במיוחד אחרי שהחזיר את השגרירות, יהיה לו יותר גרוע.

החמאס עושה בלאגן גדול בעזה, אסור לוותר להם ואסור לבוא לקראתם. 90% מחומרי הבנייה שמגיעים מישראל - הולכים למנהרות, 90% מהכסף שהם מקבלים ממדינות העולם - המנהיגים לוקחים לכיסם הפרטי.

צבא-הגנה-לישראל, להיות ערני מאוד מאוד ובמיוחד בלילה, יש לחמאס ולפלסטינאים תכניות קשות כלפי מדינת ישראל.

לחיזבאללה ונסראללה אין שום כוח, כל מה שאיראן שולחת להם, תחמושת ונשק - צה"ל מפוצץ בדרך.

רוסיה עושה עבודתה נאמנה.

תורכיה, ארדואן כפוף לדאע"ש - דאע"ש שולט בתורכיה. מגיעים לתורכיה פליטים בהמוניהם ומשם עוברים לאירופה. אם ארדואן יעשה תשובה מול ישראל, יהיה לו טוב, לא יעשה - תורכיה תיחרב כמו סוריה.

ירדן, הפליטים מכרסמים אותה, החמאס והפלסטינאים מכרסמים אותה. מלך ירדן לוחץ על ארה"ב להקים שתי מדינות. חס ושלום, לא יזכה לעולם! מי שייתן לזה יד - מסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא ישירות. כל מי שתמכו בגירוש יהודי גוש קטיף, אם דתיים או לא דתיים, סובלים עד עכשיו ולעולמי עולמים.

איראן מתה מפחד ממדינת ישראל, הם נהנים מהזמן שארה"ב בתקופת בחירות, ומשיגים מהרוסים נשק ותחמושת.

ארה"ב עסוקה בבחירות, לא בכלכלה, לא באזרחים ולא במה שקורה בעולם. תמשיך לשקוע - נופלות מניות.

סין תמשיך לשקוע - נופלות מניות. כל המפעלים שיהודים הקימו בסין ובירדן, בורא עולם אומר להם שיברחו משם כמו מאש, להחזיר את המפעלים ולהקים אותם במדינת ישראל, אם לא, יקבצו נדבות.

עיראק ארץ חורבות ותוהו ובוהו.

ביפן תהיה מפולת, גם כלכלית וגם מדינית. גם איתני הטבע יפגעו בה - שקט לא יהיה ביפן.

סוריה לא יעזור לה כלום, תמשיך להימחק, לא יהיה שם שלום ולא יורידו מכבודם.

צבא-הגנה-לישראל יכול להגיע לכל מקום בעולם. לישראל יש נשק שאין לאף אחד בעולם ואין מקום בעולם שלוחמי צה"ל לא יכולים להחריב, כי יש להם ליווי של הקדוש-ברוך-הוא!

במזרח ירושלים מבעבעת בתחמושת ונשק, מבריחים להם מרמאללה ומעזה. חלק מהערבים בישראל מדריכים את הערבים הפלסטינאים וגם מסתירים אותם בבתיהם, והם כביכול 'אוהבים את היהודים'.

ביהודה ושומרון לפקוח עיניים טוב טוב! נהיה שם מאוד מסוכן, לא ללכת לבד, הסכנה אורבת שם 24 שעות.

היהודים החיים בחו"ל: ההפוגה עכשיו באירופה ובארה"ב היא כדי שתברחו משם ומכל העולם ותעלו לארץ ישראל דחוף! לא יהיו הרבה הפוגות כאלה שתוכלו לברוח משם. חבל על החיים שלכם, אתם תסבלו לחינם. יש אנטישמיות, שבעה מיליארד אנשים שונאים אתכם ועשרות מיליוני פליטים שהתאספו בכל העולם הם גם נגד היהודים.

בארץ ישראל תמיד תשרה הברכה.

ממשלת ישראל, להתלכד, להתאחד ולהתאגד, די לריב ולחפש דיבורים שהם מס שפתיים כדי שהתקשורת תפרסם אתכם. לא להתלהב שיכתבו אתכם בהיסטוריה. מי ייכתב בהיסטוריה? אדם שיגן על אדמת הקודש ולא ייתן אפילו סנטימטר אחד מאדמת הקודש לאף אחד בעולם.

יהודים ישראלים: לא לעזוב את מדינת ישראל! כל עבודה מכבדת את בעליה, יש פרנסה וחסרים בארץ מיליון פועלים מינימום. לא לחפש כסף וכבוד בחו"ל כי לא יהיה לכם לא כסף ולא כבוד. תישארו בארץ ישראל, עדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ. כל מדינות העולם יזדקקו להתייעץ עם היהודים שגרים במדינת ישראל. אבא שבשמיים עושה ניסי ניסים לעם ישראל, במקום שהכי טוב בעולם ליהודים - מדינת ישראל.

כל הבעיות, התאונות והפרעות אחרות, נגרמות בגלל שאנשים נכנסים לשאננות ואפאתיות ומתעסקים בדברים אחרים. נהג יחזיק את ההגה ויסתכל קדימה ולא בטלפון הנייד. החיילים ששומרים, שלא יתעסקו בטלפון הנייד בזמן השמירה. כל יהודי יהיה ערני ויתייחס לכל אדם ב'כבדהו וחשדהו'.

הורים יהודים: לשמור על הילדים משתייה חריפה, הימורים, סמים והתבוללות.

כל אנשי הצווארון הלבן, בכירים במשק, דתיים או לא דתיים - אם לא יעשו תשובה, יתגלו כולם במערומיהם. בורא עולם כועס על אנשי השוחד, המרמה, הניאוף והזימה ויביא אותם למשפט אחד אחרי השני. לאף אחד אין חוסן. זה חלק מההכנה של בורא עולם להמלכת מלך המשיח.

משיח פועל ועובד, מגן ושומר על מדינת ישראל. משיח נמצא בפתח, סבלנות, סבלנות. הקדוש-ברוך-הוא רוצה להמליך את מלך המשיח יותר ויותר ממה שאתם חושבים! יותר ויותר מכל היהודים בעולם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר