סטנדרטים של ויאטנם: חדר כושר חמישה כוכבים

כך נראה חדר כושר לגיטימי בוויאטנם - עם זהב טהור בשירותים ושנדלירים מעל הבריכות. ויש 24 כאלה במדינה עם הסטנדרטים הגבוהים בעולם, ככל הנראה, בכל מה שקשור בספורט ופנאי. אז איפה נרשמים? (עיצוב פנים, סטייל)

חדר הלוקרים של מכון הכושר (צילום: Centuryon)

זו ככל הנראה המדינה עם הסטנדרטים הגבוהים בעולם בכל מה שקשור בספורט: בוויאטנם יש רשת מכוני כושר שהדבר האחרון שהם נראים זה - מכוני כושר.

רשת 'סנטוריון' (Centuryon), מפעילה 24 מכונים ברחבי ויאטנם, וגובה התשלום למנוי שנתי עומד על 24 אלף דולר, שהם כ-96 אלף שקלים, המתחלקים לכ-8,000 שקלים בחודש, אבל המנויים נדרשים לשלם את מלוא הסכום בתשלום אחד מראש.

אז מה מקבלים מתאמני כושר תמורת מחיר שכפול פי 16 (לפחות) מהמחיר שתסכימו לשלם אי פעם למכון כושר?

צפו בגלריה:

בכל סניף של המכון הרצפה עשויה שיש קוורץ איטלקי, הוא מעוטר בשנדלירים עצומים העשויים בחלקם מקריסטל שחור, והמעצבים לא חסכו בגימור זהב טהור שאפשר למצוא אפילו בשירותים.

כדי לאפשר למנויים אימון מיטבי, המכון כולל סורקים ביומטריים רבים, ובציוד האימון ישנם מסכי מגע עם חיישנים למדידת דופק הלב, ועוד.

כדי להירגע אחרי האימון, המכונים מציעים למנויים סאונות, ג'קוזי וחדר קרח עם מכונת שלג מיוחדת. בנוסף, ישנן במקום בריכות שחייה דקורטיביות שבהן מקבלים השוחים מגבות וחלוקים חינם. איפה נרשמים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר