הסערה בחברה של הלל יעקובזון

ההסתדרות מחזירה את התביעה נגד 'נט סורס': נלחם בכל דרך

אחרי שנחשף ב"כיכר השבת" כי העובדות החרדיות ב"נט-סורס" יפוטרו למרות ההבטחות של הלל יעקובזון, אנו חושפים כי בהסתדרות מחזירים את תביעת עשרות המיליונים נגד החברה (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש90)

ההסתדרות תחזיר את תביעת הענק: כמה שעות לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" כי העובדות החרדיות בחברת "נט-סורס", יפוטרו למרות התחייבות הבעלים, הלל יעקובזון, לבית הדין לעבודה להשהות את הליכי הפיטורין וסגירת החברה. ההסתדרות מחדשת את ההליכים נגד יעקובזון ומשיבה את תביעת הענק נגדו.

יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, דניאל בונפיל, אומר היום (חמישי) בשיחה עם "כיכר השבת" כי הגורמים הרלוונטיים בהסתדרות פועלים בשעה זו להשיב באופן מיידי את תביעת הענק על סך של כ-103,000,000 שקלים נגד יעקובזון באופן אישי ונגד חברת נט-סורס. במקביל אומר בונפיל כי במידה ואכן החברה תפטר את עשרות העובדות שהוזמנו לשימוע לפני פיטורין, ההסתדרות תשבית באופן מידי את כל הפעילות בחברה.

במקביל, בהסתדרות נערכים לפנות לבית המשפט ולבקש מבית הדין לעבודה להתערב באופן מידי ולמנוע בצו שיפוטי את הליכי הפיטורין שנעשו בניגוד להסכמים עליהם הגיעו הצדדים בבית הדין לעבודה. בהסתדרות אומרים כי הלל יעקובזון התחייב בבית המשפט לעצור את הליכי הפיטורין בתמורה להסרת התביעה האישית נגדו, אלא שלטענתם מדובר במהלך שנועד להוליך שולל את בית המשפט ואת ההסתדרות.

מנגד, מקורביו של יעקובזון אומרים ל"כיכר השבת" כי הוא אכן החליט לסגור את החברה, זאת לאחר שבהזדמנות שהעניק להסתדרות למצוא רוכש לחברה, לא נמצא רוכש פוטנציאלי רציני, ומשכך, הוא אינו מעוניין עוד לממן את החברה שמסבה לו הפסדים כספיים.

בתגובה לדברים אומר בונפיל כי טענותיו של יעקובזון משוללות יסוד וכי מדובר בדמגוגיה, לטענתו ההסתדרות הציעה לחברה לפעול בהליך הבראה במהלכה לא תפסיד החברה ותנאי השכר בחברה לא יגרמו להפסדים בחברה. בנוסף, ההסתדרות הציעה ליעקבזון מספר רוכשים פוטנציאלים אך יעקבוזון בחר לסיים את המשא ומתן באופן חד צדדי ולא הוגן.

גורמים בהסתדרות אומרים ל"כיכר השבת" כי ההסתדרות תגייס את כל הכלים העומדים לרשותה על מנת להלחם בסגירה ולוודא כי העובדות לא יפוטרו באופן חד צדדי.

מחברת נט-סורס נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": מנהלי החברה נפגשו עם כל גורם שהביע עניין ברכישת החברה, וימשיכו להיפגש כדי לנסות לקדם את העניין. לחברה אין אופק עסקי, וכל נכסי החברה – הכוללים תשתיות מוקדים בירושלים ובית שמש - מוצעים למכירה או השכרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר