צפו בתמונות

מפחיד: עכבר בגודל אדם או תמונת אשליה?

מי מאיתנו לא נבהל מתישהו בחייו מעכבר? זה קורה לכולנו, לפעמים לא בצדק. אבל אין ספק שתמונת העכבר הבא גרמה לבהלה אצל כל מי שראה אותה. עד שהגיעו הגולשים שהוכיחו: "זו אשליה!" (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הבלוג "lancerlord")

מי מאיתנו לא נבהל מתישהו בחייו מעכבר? זה קורה לכולנו, בחדר הכביסה, באמבטיה, בחצר או בגן המשחקים, לפחות פעם בחיים פגשנו עכבר ונבהלנו, לפעמים לא בצדק. אבל אין ספק שהעכבר הבא גורם לבהלה אצל כל אחד.

תמונה שפורסמה בטוויטר הציגה לכאורה עכבר ענק בגודל של ילד כשהוא מת סמוך למגרש משחקים בלונדון. התמונה זלגה במהירות מהטוויטר לאתרי חדשות בולטים בממלכה ולכותרות הצהובונים.

וואו (צילום: מתוך הבלוג "lancerlord")

מאתר העכבר צוטט כאומר כי זה העכבר הגדול ביותר שפגש אי פעם, אלא שלפי הדיווחים ברשת, העכבר הגדול שנפוץ בתעלות הביוב של לונדון עשוי להגיע לגודל של עד 40 סנטימטרים, זאת בניגוד לדיווחים כי העכבר הענק שנמצא הוא בגודל של יותר ממטר.

ברשת החלו לעלות בימים האחרונים טענות כי לא באמת מדובר בעכבר ענק, אלא בזווית בה צולמה התמונה שגורמת לאשליה כאילו מדובר בעכבר ענק. בבלוג "lancerlord" פורסמה תמונה נוספת שממחישה כיצד ניתן להפוך באמצעות זווית צילום עצם קטן לעצם במימדים גדולים יותר.

טוב, הבנו, הצלם גאון (צילום: מתוך הבלוג "lancerlord")

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר