בעקבות התחקיר

אמנון כהן פורש מתפקידו כיושב ראש מכון התקנים

ח"כ לשעבר אמנון כהן מש"ס, הודיע כי הוא פורש מתפקידו כיושב ראש מכון התקנים, זאת בעקבות תחקיר שפורסם בתכנית 'עובדה', בו טען איש עסקים כי שילם מאות אלפי שקלים לכהן (חדשות פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מסתבך? אמנון כהן (צילום: פלאש 90)

ח"כ לשעבר מש"ס אמנון כהן, הודיע כי הוא פורש מתפקידו כיושב ראש מכון התקנים, וזה בשל תחקיר 'עובדה' ששודר בסוף השבוע ומעלה שאלות קשות על תפקודו בכנסת והקשר האישי שלו עם איש העסקים דניאל מולקנדוב שטען כי כהן פעל עבורו בכנסת תמורת מאות אלפי שקלים. יצוין כי אמנון כהן מונה לתפקידו לאחר דרישה של ראשי ש"ס מראש הממשלה בנימין נתניהו.

כזכור, בתחקיר 'עובדה' נחשף כי אמנון כהן קידם - לכאורה - חוקים שסייעו למולקנדוב ובתמורה קיבל תשלום של מאות אלפי שקלים אותם אסף מדירתו של איש העסקים.

מולקנדוב טען כי בינו לכהן הייתה "מערכת יחסים מושחתת" במשך למעלה מעשור ובין היתר הוא פעל עבורו בוועדת הכספים.

במכתב שהוציאו עורכי דינו של אמנון כהן הם כתבו: "בימים האחרונים החל מסע השמצות אכזרי נגד מרשנו. הדברים הגיעו לשיא כאשר תכנית התחקירים 'עובדה' פרסמה את דבריו של עבריין מורשע המנסה לסחוט את מרשנו מזה תקופה ארוכה". לדבריהם, "הדברים חמורים במיוחד לאור העובדה, כי אין מדובר ב'חשיפה' של מידע חדש אלא במחזור של טענות שנבדקו ונבחנו על ידי גורמי החקירה בליוויה הצמוד של הפרקליטות – שהחליטה לסגור את התיק מבלי לזמן את מרשנו לחקירה.

סגירת התיק, בנסיבות אלה, מעידה כאלף עדים עד כמה הדברים מופרכים. כאן המקום לציין גם, כי מרשנו עבר בדיקת פוליגרף ביחס לכל הטענות המיוחסות לו ונמצא דובר אמת באופן מובהק", דברי עורכי הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר