מופת חסידי

המכתב שמרגש את החסידים: "זכינו לגילוי של הרבי"

רעייתו של האברך שנפצע קשה לאחר שנמחץ על ידי משאית בקרית מלאכי, פירטה במכתב מרגש את שרשרת הניסים שפקדה את המשפחה למרות התאונה הקשה. המכתב המלא - בפנים (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרבי מליובאוויטש ( Mordecai baron - scanning photograph taken by Mordecai baron, CC BY 3.0)

כיממה לאחר פציעתו של האברך הרב מרדכי בן אסתר כשנמחץ על ידי משאית, פרסמה אשתו מכתב מרגש בו היא מספרת על הנסים שהרגישה המשפחה למרות התאונה. בשעות האחרונות, הצליח המכתב לצבור תאוצה בחב"ד ולעורר התרגשות רבה בקרב החסידים.

"קודם ברצוני להודות לכולם על הדאגה, האחדות והתפילות הרבות שודאי בזכותם זכינו לניסים רבים. מצווה לפרסם את הניסים! אמנם לצערינו קרה דבר מאוד כואב, לא מובן ומצער אבל אל לנו לשכוח שלפי הנתונים צפוי היה שהתוצאות יהיו הרבה יותר גרועות" היא כותבת.

"ב"ה שלפחות אני והתינוקת הקטנטנה זכינו להנצל מהפגיעה למרות שהלכנו ממש זה לצד זה... ב"ה שהפגיעה בגופו היתה (יחסית) מזערית מהברך ומטה בלבד. כל מערכות הגוף שלמות ובריאות. ב"ה הניתוח השלישי ובעזרת ה' גם האחרון עבר בהצלחה" היא ממשיכה, "אנחנו מאמינים שהכל בהשגחה פרטית! וכן... גם זה".

זירת התאונה (צילום: אלי ג'אן)

"ה' נתן לנו ניסיון לא פשוט ואני בטוחה ורואה שהוא נתן גם כוחות להתמודד. בעזרת ה'. אני מאמינה שצריך עוד הרבה תפילות שגם ההחלמה תהיה מהירה וניסית כמו עד עכשיו ומוטי יחזור הביתה בריא ושלם והולך בעזרת ה'".

"עד עכשיו היו גם ניסים גלויים במענות שקיבלנו מהרבי ועוד סיפור מדהים: בת דודה של מוטי גרה במונסי מיד כששמעה היא ובעלה נסעו לאוהל יחד עם בתם הקטנה. כשבאו להכנס הבת בכתה ומשום מה לא רצתה להכנס. האב נכנס להתפלל והאם נשארה עם הבת בווידיאו ומה שהיא רואה זה מצמרר: הרבי בהתוועדות מחפש את הקבוצה מנחלת הר חב"ד ומוזג להם לחיים ואומר להם "לחיים, לחיים ולברכה!". אז ב"ה גם זכינו לגילוי כ"כ ישיר של הרבי. שנזכה תיכף ומיד ממש לצעוד עם הרבי בראשינו לבית המקדש. אמן!" היא חותמת את המכתב המרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר