הסוף ל"העתבק"?

נלחמים בוואטסאפ: 'נתיב' תאפשר להתחבר רק לכמה קבוצות

חברת 'נתיב' הודיעה כי השימוש באפליקציית וואטסאפ יוגבל לשימוש של תקשורת אישית ועבודה, באמצעות אפליקציית "וואטסאפ אדום", שתאפשר חיבור למספר קבוצות מצומצם (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: יונתן זינדל -פלאש90 ושאטרסטוק)

המלחמה בפגעי הטכנולוגיה: במסגרת המלחמה נגד הטכנלוגיה, תוקנו בקהילות רבות תקנות המתמקדות באפליקציית הוואטסאפ, וכעת גם בחברת "נתיב", מודיעים שיגבילו את השימוש באפליקציה, זאת לאחר שלדבריהם נגרמו מכך פרצות שונות.

הבוקר פרסמה החברה מודעה בעיתון יתד נאמן בה נכתב: "הודעה ללקוחות מכשיר מוגן. עקב מכשולות הנובעים משימוש בוואטסאפ, הורו רבני בית דין צדק בני ברק כי הנצרך לשימוש בזה לעבודתו מוטלת עליו החובה להשתמש בקבוצת העבודה או בתקשורת אישית בלבד".

בחברה מודיעים כי יחסמו חלקית התכנית, "בכדי לאפשר שימוש מוגן לצורכי עבודה לאלו שאושר להם השימוש בוואטסאפ, פיתחנו תוכנה המאפשרת הגבלת מספר קבוצות (הנקראת "וואטסאפ אדום"), פיתוח זה נעשה במסגרת מאמצינו הרבים למציאת פתרונות תואמים לצורכי עבודה בהגנה מיטבית", לשון ההודעה.

יצויין כי עד היום אפשרו בחברת נתיב גישה בלתי מוגבלת לאפליקציית הוואטסאפ, זאת לעומת חברות מחמירות יותר כדוגמת דלתא, שחסמו הפצת סרטונים והגבילו אף הם את מספר הקבוצות למשתמשים בתוכנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר