"שירי השבת של כצל'ה"

האזינו: "מה ידידות" בביצוע של זאנוויל ויינברגר

יעקב כץ כצל'ה מפתיע ומשיק אלבום חדש - "משירי השבת של כצל'ה", ובו שורת לחנים חדשים מזמירות השבת בביתו • האזינו לביצוע של זאנוויל ויינברגר מבצע את "מה ידידות" (מוזיקה, סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(עטיפת הסינגל)

יעקב כץ כצל'ה, הוא איש שעל שמו חתומים עשרות פרויקטים בארץ ישראל, הקים ישובים ומוסדות, המציא רשת תקשורת חלופית (ערוץ 7, בשבע), ניסה את כוחו בכנסת ישראל, בפוליטיקה ובתפקידים ציבוריים למען עם ישראל ו... נוסע לחו"ל המון, לקהילות יהודיות בעולם.

הטיסות מאפשרות לו ללמוד, לדבר ואולי אפילו לחטוף תנומה קלה, אבל אז, אחרי שכל האפשרויות האחרות מוצו, הוא שולף את מכשיר הטלפון שלו ומזמזם לתוכו לחן חדש.

עד כה הלחין כצל'ה מאות שירים, במסגרת מסעותיו, ואז, כשהמטוס נוחת הוא שולח את הלחן בוואטסאפ לחוג חבריו שמתרחב מיום ליום, ומקבל כמעט מכולם את השאלה "כצל'ה, למה אתה לא נכנס לאולפן להקליט?...".

כעת הזמן לגלות שבשלוש השנים האחרונות, זה אכן קרה.

כבר קרוב לארבעים שנה שלצד העשייה הציבורית רבת הממדים, מתמסר כצל'ה לתחביב האהוב עליו, הלחנת שירים. עד עתה הופקו משיריו 3 אלבומים שרבים משיריהם, נוגנו רבות על גלי האתר וזכו להיות מושרים בקהילות רבות בעולם.

הורתו ולידתו של האלבום החדש, "משירי השבת של כצל'ה", הוא הרצון להעניק למשפחתו מזכרת מזמירות השבת, המושרות דרך קבע על שולחן השבת בביתם. עד מהרה, בעיצומן של ההקלטות, רווחה התחושה כי הסגנון הייחודי בלחניו של כצל'ה, "הטעם של פעם", הינו "טעם" שיכול להעשיר את שולחן השבת של כל בית יהודי.

עטיפת הסיגנל

כץ, קשור כל העת לגדולי הדור מהרב שך זצ"ל, הפני מנחם זצ"ל והרבי מליובאוויטש זי"ע והאדמו"רים מערלוי וסדיגורא זצוק"ל ויבדלו לחיים טובים האדמו"ר מבעלזא והאדמו"ר מקרלין סטולין. החסידים ותלמידיהם, פגשו את כצל'ה בטישים ובמפגשים עם ה'גדולים', כשהם מארחים אותו אצלם, בחיבה רבה.

המעבד והמפיק המוזיקלי יובל סטופל, עיבד את האלבום כולו. אברימי רוט, זאנוויל ויינברגר ושמחה פרידמן שרים באלבום, יחד עם מקהלת 'ידידים' המצויינת. עיבוד קולי: הרשל בריסק.

מה ידידות הוא שיר הנושא באלבום החדש, והוא יהפוך להיות בקלות תכשיט נוסף על שולחן השבת!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר