האזינו לראיון

גפני נגד נתניהו: "למה פרסם את תלוש המשכורת שלו?"

ח"כ משה גפני מותח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו בעקבות פרסום תלוש המשכורת, מצהיר כי יגביל את שכר הבכירים ומתייחס לדירוג שביעות הרצון: "אנחנו מונעים הסתה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מותח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות פרסום תלוש המשכורת שלו, מצהיר כי יגביל את שכר הבכירים ומתייחס לדירוג שביעות הרצון של הציבור החרדי שנחשף אתמול ב"כיכר השבת".

בראיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" ברדיו "קול חי", פתח גפני בדברי אבל על פטירתו של הגאון רבי שמואל שיינלזון זצ"ל אותו הגדיר כגאון ותלמיד חכם גדול. "זה אסון גדול. הוא היה איש עם מלא מרץ וזו אבידה גדולה", אמר גפני.

על תפקידו בוועדת הכספים אמר גפני כי מדובר בתפקיד קשה ומאתגר. "אין ל אמנם סמכות של שר או צוות אבל אני עסוק בכל תחומי החיים הציבוריים שנוגעים לכל היבטי השלטון".

גפני סיפר על הצעת החוק להגביל את שכר הבכירים. "יש אנשים שלא גומרים את החודש ולעומתם יש אחרים עם שכר דמיוני", אמר. "אתה רוצה להרוויח 4-5 מליון שקל? תרוויח, אבל תשלם מס הכנסה בהתאם".

"מדובר במשכורות גבוהות עם דיוודנדים ובונוסים וצריך לשלם עליהם מס ראוי. נגביל את שכר הבכירים ונעשה נורמה חדשה לצמצם את הפער בין השכבה העליונה למעמד הביניים והשכבות החלשות. גם חברות שלוקחות ממשאבי הטבע של המדינה אין סיבה שלא ישלמו יותר מיסים", הצהיר גפני.

גפני הדף את הטענות כאילו והביקורת מגיעה משנאת עשירים ואי פרגון. "אנחנו צריכים לחשוב אם לאפשר למנהל בנק משכורת כזאת שאפשר להחזיק איתה שכונה שלימה. זו חקיקה ראשונה מהסוג הזה וצריך למצוא את שביל האמצע".

בנוגע לשאלה על שכר ראש הממשלה שנחשף אתמול, השיב גפני: "אין לי מושג, אני גם לא הבנתי את הפרסום של המשכורת שלו. זה המשכורת שלו".

"למה זה בכלל הפך להיות נושא? למה הוא פרסם את זה? מה יש לפרסם בעניין הזה?", תהה גפני.

על דירוג שביעות הרצון שפורסם ב"כיכר השבת" אמר גפני כי "נבחרי הציבור צריכים לעשות הכל על מנת להשתפר לעשות את מה שנדרש מהם וזה מה שאנו עושים. אני שמח גם על התפקוד של הרב ליצמן וגם של הרב דרעי, דואגים לכלל הציבור ולכן אין הסתה נגד הציבור החרדי".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו "קול חי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר