4 דרכים לשדרג את הבית בלי לשבור חסכונות

האביב כבר כאן, ויעיד החורף המוזר שם בחוץ, ויחד איתו הוא מביא את החג שאסור להזכיר את שמו לפני פורים. כלומר, פסח. אופס. רגע שאתם נחרדים, הנה 4 דרכים פשוטות לשדרג את הבית בלי לשבור תכניות חיסכון (עיצוב פנים, בית וסטייל)

האביב כבר כאן, ויעיד החורף המוזר שם בחוץ, ויחד איתו הוא מביא את החג שאסור להזכיר את שמו לפני פורים. כלומר, פסח. אופס.

רגע שאתם נחרדים, הנה 4 דרכים פשוטות לשדרג את הבית בלי לשבור תכניות חיסכון:

פריטי וינטג'

חיפוש קצר בגוגל יעלה לכם רשימת חנויות עיצוב לבית המציעות פריטי וינטג' למכירה במחירים זולים ושווים, תמורתם תקבלו תוספת דקורטיבית עם ניצוץ רטרו מקסים. פריטים מומלצים? מנורות יפות, קופסאות פח מעניינות ואפילו ספה עתיקה.

קיר תמונות

גם אם הקירות שלכם כבר עמוסים תמונות, הנה דרך פוטוגנית יותר להציג אותן: קיר תמונות או בלשון מקצועית - גלריה.

כל מה שאתם צריכים זה גליל נייר עטיפה חום, וקיר ריק בסלון.

הניחו את התמונות עם המסגרות שלהן על נייר העטיפה, סמנו את ההיקף בטוש וגזרו. כעת, ממש כמו פאזל, הדביקו את גזירי הנייר לקיר, אחד ליד, מעל ומתחת לשני, כך שתתקבל תוצאה סופית מלוכדת ויפה (לווידאו המלא).

מדפים פתוחים

מדפים פתוחי במטבח הם יותר מרק "חוסכי מקום". זו גם דרך קלה להציג לראווה את הכלים היפים שלכם, ולמנוע בלגן מיותר במטבח, כי לא נעים מהאורחים.

כיסויים לכריות

כמה כריות מעניינות וצבעוניות על הספה בסלון, יתפסו את העין וירעננו את החלל בשובבות מלבבת. אבל במקום לקנות כריות, תוכלו פשוט לקנות לאלו הקיימות כיסויים חדשים, שיוזילו את העניין בחצי מחיר (כי מינוס הכרית), ויאפשרו לכם לשחק עם הכיסויים, ולהלביש את הכריות או להוריד את הכיסויים מתי שתרצו.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר