סכנה במנורות של איקאה: עלולות לגרום להתחשמלות

איקאה פרסמה הודעה על ריקול לשלושה דגמי מנורות של החברה שעל פי החשד עלולים לגרום להתחשמלות במקרים מסויימים. לא ידוע עד כה על בני אדם שנפגעו מהמנורות המסוכנות (כלכלה,צרכנות)

איקאה (צילום: שאטרסטוק)

חברת איקאה פרסמה היום (רביעי) הודעה על ריקול לשלושה דגמי מנורות של החברה שעל פי החשד עלולים לגרום להתחשמלות במקרים מסויימים. החברה מבקשת מהלקוחות לגשת לסניפים ולהחליף את המנורות התקולות, על מנת להחליף את המוצרים יש להביא את המנורות התקולות ואין צורך בקבלות הרכישה.

על פי הודעת החברה, איקאה קוראת להחזיר מנורות עומדות ומנורות שולחן מסדרת GOTHEM מאחר ונמצאו מספר מקרים של כבלים פגומים - דבר המעלה סכנת התחשמלות. כבלים פגומים עלולים להוליך זרם חשמלי לחלקים המתכתיים בגוף המנורה ובכך להוות סכנת בטיחות.

גם במידה והמנורה עובדת, איקאה מבקשת מכל הלקוחות שברשותם מנורה מהסדרה - להפסיק את השימוש במוצר באופן מידי ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה. הבקשה להחזרת המנורות חלה על שלושת הדגמים של סדרת מנורות GOTHEM – שתי מנורות שולחן ומנורה עומדת אחת.

איקאה לא קיבלה דיווחים בנוגע לבני אדם שנפגעו, אך נתקבלו דיווחים על 3 מקרים של סכנת התחשמלות. מהחברה נמסר: "אנו באיקאה מייחסים חשיבות רבה לבטיחות מוצרינו ואיננו לוקחים כל סיכון, לכן בכדי למנוע פגיעות אנו קוראים להחזרת מנורות מסדרת GOTHEM וקבלת החזר כספי מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר