המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

רוסיה מתאמנת בסוריה. אין בסוריה אבא ואמא, אין מפריע, העולם רואה ושותק והרוסים מראים את כוחם מול כל העולם, נהרגים אלפים. ארה"ב לא רוצה להיתקל ברוסיה

(באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, ברא את העולם הזה וברא את כל העולמות, את כל הכוכבים ואת כל מה שיש בכל הכוכבים, והעולם מתנהל בטבע. הטבע, זה כוח האמונה החזק ביותר בעולם! כל מה שקורה בטבע, שלא בשליטתנו ולא בידינו - זה מעלינו ובהשגחתו הפרטית של בורא עולם! אם היהודים ילכו בטבע, בכוח האמונה החזק הזה, בלי שאלות, מרמורים ותלונות, ויבינו שיש מלך לעולם, הקדוש-ברוך-הוא - ייפתחו להם שערי שמיים בכל. נעשה רצון ה' - יעשה רצוננו. נעשה השתדלות לקיים את עשרת הדיברות שציווה אותנו הקדוש-ברוך-הוא - ייפתחו שערי שמיים. חבל על כל מאמץ של אדם שילך נגד בורא עולם. אל תנסו, חבל.

בורא עולם יגביר מיום ליום את הדין ואת המכות בעולם, באמצעות איתני הטבע, רוחות קשות ביותר, סערות, קרח, שלג, אש וחום. העולם כולו תוהו ובוהו על פני כדור הארץ, חוץ מארץ ישראל הקדושה, שהאדמה בה מתרחבת וגדלה בלי שאף אחד ירגיש.בארץ ישראל הכל טוב! מצווה גדולה ביותר היא השקעה במדינת ישראל. במדינת ישראל יש ענן אש שעוטף, מגן ושומר עליה. זרועותיו של בורא עולם עוטפות את מדינת ישראל. בורא עולם סוכך כמו כיפה על מדינת ישראל! ענן אש מחבק ועוטף כמו טבעת, את מדינת ישראל, את היהודים שבה, יש פרנסה לכל היהודים! היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל סובלים לחינם וימשיכו לסבול לחינם, אם לא יבינו שנגמרה הגלות והם הולכים נגד ריבונו של עולם. משנת תש"ח (1948) בורא עולם קורא להם לעלות לארץ ישראל הקדושה. בעשר השנים האחרונות - זועק וצועק שיעלו למדינת ישראל. בשבע השנים האחרונות - זועק וצועק שיעלו למדינת ישראל. גם עכשיו בורא עולם אומר ליהודים בחו"ל: 'ילדיי, אל תפסידו את הקדוש-ברוך-הוא, את הגאולה ואת המשיח בארץ ישראל הקדושה'!

תורכיה, ארדואן עושה צחוק מאירופה. אירופה נותנת לו כסף כדי שישאיר את הפליטים המסתננים בתורכיה, והוא ייקח את המיליארדים לכיסו ויגיד להם שהוא לא משתלט עליהם כי הם רוצים את אירופה. תורכיה פרימיטיבית, דאע"ש מכרסם אותה, דאע"ש מדבר מגרונו של ארדואן.

איראן, מצייצת כל הזמן כמו תוכי בכלוב ושותקת. לא יכולה לעשות כלום למדינת ישראל, כולה פחדים וחרדות ממדינת ישראל.אסתר המלכה ומרדכי היהודי טמונים שם באיראן. הקדוש-ברוך-הוא לא נתן ליהודים לעלות את עצמותיהם לארץ ישראל הקדושה, כי יודע הקדוש-ברוך-הוא שכשאסתר המלכה ומרדכי היהודי נמצאים בפרס, הם מחוללים שם ניסים ונפלאות לטובת מדינת ישראל. האיראנים רואים את הציון שלהם, מדברים עליהם ונכנס בהם פחד וחרדה, הם נזכרים מה כוחם ונרתעים מהם.למרות שהם ממשיכים להבריח תחמושת ונשק לחיזבאללה, הקדוש-ברוך-הוא פוקח עיניהם של צבא-הגנה-לישראל לפוצץ אותם בדרך. תודה לקדוש-ברוך-הוא!

במדינת ישראל - "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". הקדוש-ברוך-הוא אומר: אני למעלה ולמטה עוזר לכם ומגן עליכם ואתם תשמרו על נפשותיכם מאוד.

ארה"ב חוגגת על הבחירות, אובמה מדבר הרבה דיבורים בלי שליטה, אין לו מה להפסיד. בליבו הוא לא רוצה את קלינטון אבל חיצונית הוא מדבר עליה טוב, כאילו כן רוצה. אובמה שומר טינה לביבי נתניהו.

בשורה טובה: בורא עולם ייתן בארצות הברית נשיא שידאג ויאהב את מדינת ישראל, ויעזור בכל למדינת ישראל - אך ורק למדינת ישראל!

רוסיה מתאמנת בסוריה. אין בסוריה אבא ואמא, אין מפריע, העולם רואה ושותק והרוסים מראים את כוחם מול כל העולם, נהרגים אלפים. ארה"ב לא רוצה להיתקל ברוסיה.

ירדן, אם מלך ירדן לא ישמור על עצמו, יהרגו אותו. האיסלאם הקיצוני ודאע"ש שונאים אותו.

עיראק תוהו ובוהו, נהרסה כליל, אין יציבות, יש חורבן.

מצרים, סיסי עושה עבודתו נאמנה, הורס את המנהרות לכיוון מצרים כדי שלא יגיעו דרכם לפגוע בו, ובורא עולם ממוטט את המנהרות לכיוון גבול ישראל. וברצועת עזה, ממשיכים לחפור 24 שעות, הם רוצים להגיע לבסיס הגדול ליד קיבוץ רֵעִים כדי לחטוף, חס ושלום, חיילי צה"ל. יש גם לכיוון שדרות והיישובים. בורא עולם ממוטט את המנהרות ואנחנו מתפללים שימשיך למוטט.

נסראללה אין לו כוח ולא מוח. לא מאמינים בו ונמאס מהשטויות שלו. הוא אוהב לדבר ולקשקש בלי תועלת.

ממשלת ישראל צריכה להחליט החלטות חותכות וקשות בעניין המחבלים שרוצחים ודוקרים יהודים - כך ייפסקו כל ההפרעות. הממשלה יודעת בדיוק איך להרתיע אותם, השתמשה כבר בכוח הזה והפסיקו לפגוע ביהודים.

צבא-הגנה-לישראל יבדוק היטב היטב, יש דאע"ש בצפון הארץ ובדרום. כל פעם מבצבצים ניצנים וצריך לגדוע אותם, כי חלק גדול מהערבים בישראל מסייעים לדאע"ש ולערבים הפלסטינאים לפגוע ביהודים.

הורים יהודים יקרים, תשמרו ותחנכו את ילדיכם להגיד לא לשתייה החריפה, לא להימורים, לא לסמים, לא להתבוללות.

כל הבכירים במשק, דתיים או לא דתיים - אם לא יעשו תשובה שלמה, בורא עולם יגלה את כולם. מי שלא בכיר, בורא עולם יסגור איתו חשבון בשקט. בורא עולם פתח במלחמה קשה על כדור הארץ לתקן את העולם, להפוך אותו לעולם טהור וקדוש. בורא עולם מאס ובועט את האנשים בעולם שהורגים, רוצחים, נואפים, סוטים ומרמים. בורא עולם מתקן את העולם שיהיה טהור ונקי וכולם, ירצו או לא ירצו, יאמינו בו.

פורים יהיה יפה, תקופה יפה, שמחה וגאולה בריאה. יהודים יקרים, לא לצאת למקומות מסוכנים כדי לשתות בפורים. הישארו בבתיכם, תשתו בבתיכם, כי יש לערבים תכניות לפגוע בפורים במקומות של התקהלות יהודים.

נשות ישראל - שתזכו כולכן להיות כמו אסתר המלכה, שעשתה מצוות גדולות ומסרה נפשה לעם ישראל. אסתר המלכה עברה תלאות קשות ביותר בגלל שהייתה יהודיה ופחדה להגיד - בזכותה עם ישראל קיים!

כל העולם יודע שיש משיח במדינת ישראל ובורא עולם רוצה שגם היהודים יידעו ויגלו שיש משיח בארץ הקודש! משיח פועל ועובד, מגן ושומר על מדינת ישראל! קרוב מאוד הזמן שימליך אותו בורא עולם. בשמיים כבר הומלך וכשבורא עולם ימליך אותו בפרהסיה, לא תהיה התכנסות של קהל, משיח לא צריך אף אחד על כדור הארץ. משיח שייך ישירות לבורא עולם, בא כדי להציל את העולם ולהפוך אותו לטהור וקדוש, עולם של אהבת-חינם וחיים לנצח נצחים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר