האזינו להקלטה

הרב ברלנד במסר לחסידיו: כך תעצרו את האינתיפאדה

מנהיג "שובו בנים" יוצא בקריאה מיוחדת לחסידיו: סעו לחברון ביום שלישי ותארגנו עצרת תפילה. בהקלטה שהגיעה ל"כיכר השבת" הוא אומר: "אם יהיו 50,000 אפשר לפעול ישועות שייבנה בית המקדש" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב ברלנד (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

מנהיג קהילת שובו בנים הרב אליעזר ברלנד יוצא בקריאה לתלמידיו לקיים השבוע (שלישי, ערב תענית אסתר) עצרת ענק במערת המכפלה בחברון בכדי לעצור את האינתיפדה.

"אנחנו חייבים להפסיק את האנתיפדה בכל מחיר", אמר הרב ברלנד במסר לחסידיו, "וזה רק ע"י תפילה של כלל ישראל בחברון מערת המכפלה אברהם יצחק ויעקב שרה רבקה לאה, כל העניין של פורים זה להגיע לכל הדברים שבעולם על ידי כאשר אבדתי אבדתי , רק על ידי כאשר אבדתי אבדתי אפשר , אדם יכול להגיע לכל הישועות לכל הניסים לכל הנפלאות".

"וזה העניין של העצרת להיות ערים כל הלילה לנסוע כזו נסיעה קשה עד חברון עד קברי האבות אבל כשבאים לקברי האבות אז אנחנו מעוררים אותם מהשינה, ישני עפר אבל אנחנו מעוררים אותם על ידי שבאים לקבר רחל לקברי האבות אנחנו מעוררים אותם ואז אברהם יצחק ויעקב יוצאים לפנינו יחד עם שרה יחד עם רבקה יחד עם לאה הם יוצאים לפנינו, הם נלחמים בשבילנו, הם מביאים לנו את הזיווגים. לכן כל מי שישתתף בעצרת הזאת הוא יראה ישועות במהירות הבזק הוא יצא מכל המחלות ועל מי שהוא יתפלל הוא יראה שכולם קמים ממיתת חוליים כהרף עין".

"זה יום שאפשר לפעול כל ישועה שבעולם, אין ישועה שלא פועלים בתענית אסתר, ואין תפילה שלא מתקבלת בתענית אסתר, כל הרציחות וכל הדאע"ש וכל האינתיפאדה זה הכל נובע ממחשבות רעות שבמוח, וזה רואים שצדיקים נכחדו, כי באו לכפר עלינו, זה שרואים שכזה צדיקים נלקחים מאיתנו זה רק כדי לכפר עלינו והם באים לכפר עלינו הם באים להמתיק לנו את הדינים".

המודעות שהופצו לקראת העצרת (כיכר השבת)

"אבל על ידי תענית אסתר שעכשיו יהיה בעצרת, וכל יהודי שנוסף גם אפשר לפעול את כל הישועות. אבל לא דומה מעטים למרובים, איכה ירדוף אחד אלף ושניים יניסו רבבה, אז אחד רודף אלף אבל שניים כבר מניסים רבבה. צריכים להגיד שניים רודפים אלפיים, לא, שניים זה כבר מכפיל את עצמו פי אין סוף, אז כמה שיהיה יותר בסוף אם יהיה עשר אלף או עשרים אלף או חמישים אלף אז יהיה אפשר לפעול ישועות כאלה שלא היה מבריאת העולם, במיוחד להפסיק את האינתיפאדה הנוראה הזאת".

"נהרגים ממש קדושי עליון, רואים שנלקחים מאיתנו בחורים קדושים, צדיקים נלקחים בטירוף הנורא שתקף את הערבים, כי אנחנו מוכנים לתת להם את הכל, רק הם יזרקו אותנו לים. אין לנו שום ברירה שרואים שהאינתיפאדה משתוללת, שילדות בגיל 13 כבר הולכות עם סכינים ואם מגיבים אז כל העולם עומד כבר על הרגליים. אבל עכשיו זה נהפוך הוא, אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם, אז נהפוך הוא. וכמה שיותר ישתתפו אז הכוח הוא מכפיל את עצמו עד אין סוף".

"אנחנו לא יודעים מה שהעצרת הזאת יכולה לפעול אם ישתתפו שם חמישים אלף אז יהיה אפשר לפעול כאלה ישועות שיבנה בית המקדש תהיה הגאולה השלמה במהרה בימנו אמן".

במודעות התפרסמו בכל רחבי הארץ, נקרא הציבור להגיע לתפילה המיוחדת. כוחות הביטחון נערכים לבואם של אלפים ובאופן חריג המערה תהיה פתוחה במהלך כל הלילה. חסידיו של הרב ברלנד מסבסדים את הנסיעה למחיר של 10-20 ש"ח בלבד ומוציאים אוטובוסים מכל רחבי הארץ כולל מאילת הרחוקה. במסר שהועבר לחסידיו אמר הרב ברלנד את הדברים הבאים:

ההקלטה באדיבות קו המידע שובו בנים:02-5875-777

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר