שיתוף הפעולה יחזור?

הפגישה החשאית של איציק זהבי ומוביל המאבק במחוז החרדי

הגאון רבי יגאל רוזן, ממקורבי מרן הגראי"ל שטיינמן וממובילי המאבק במחוז החרדי במשרד החינוך, נועד בימים האחרונים עם מנהל המחוז איציק זהבי, כך נודע ל'כיכר השבת'. לקראת הבנות? (חרדים)

ישי כהן וישראל כהן | כיכר השבת |
הרב רוזן. בתמונה הקטנה: איציק זהבי (צילום ארכיון: יח"צ)

חשיפת "כיכר השבת": ראש ישיבת 'אור ישראל' הגאון רבי יגאל רוזן, מי שהוביל את המאבק נגד המחוז החרדי במשרד החינוך ונחשב אחד האישים המקורבים למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בנושאי חינוך ומשמש כשליחו בענייני ציבור נוספים, נפגש בחשאיות עם מנהל המחוז איציק זהבי, כך נודע ל"כיכר השבת".

הפגישה התקיימה בשבוע האחרון וטרם ברור האם הצדדים הגיעו להבנות. עם זאת, איך ספק שמדובר בציון דרך משמעותי במאבק החרדי נגד המחוז החרדי במשרד החינוך.

יצוין, כי לפני מספר שבועות נועדו הגר"י רוזן והגרמ"ה הירש ראש ישיבת סלבודקא במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן יחד עם יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני לדיון חירום בנושא היחס למחוז החרדי, כשבעקבות אותה פגישה התקבלה ההחלטה להורות למחנכים ולמנהלי מוסדות החינוך שלא לשתף פעולה בשום אופן עם פקחי המחוז החרדי.

בעיתון יתד נאמן אף פורסמה הוראתו בנושא של מרן ראש הישיבה, בחתימתם של הגאונים רבי יגאל רוזן ורבי משה הלל הירש.

אמש אמר ח"כ משה גפני בראיון ל"כיכר השבת" כי "לא רלוונטי בכלל הנושא של המחוז החרדי, לטעמי - זו לא החלטה של גדולי התורה - המחוז הועצם על ידי שי פירון כדי להפוך את הכל לממלכתי חרדי, שהוא יוכל לשלוט, אני מתנגד לזה, הכלי הזה לא ראוי וצריך להתנגד לו".

לדבריו: "אין החלטה כזו אצלנו, יש החלטה על המפקחים והמפקחות שלא מתערבים במערכת החינוך, הם צריכים להיות של החברה החרדית ושלא משתתפים בהשתלמויות של משרד החינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר