אורן חזן מבקש הנחה מעיריית תל אביב מאחר ש"שקע בחובות"

ערוץ 2 מדווח כי אביו של חבר הכנסת אורן חזן הגיש לאחרונה לעיריית תל אביב בקשה לקיצוץ בחובות שצבר בנו בסך של 4,000 שקלים עבור דו"חות חנייה שלא שולמו (חדשות, בארץ)

ח"כ אורן חזן (צילום: פלאש 90)

ערוץ 2 מדווח הערב (שני)כי אביו של חבר הכנסת אורן חזן הגיש לאחרונה לעיריית תל אביב בקשה לקיצוץ בחובות שצבר בנו בסך של 4,000 שקלים עבור דו"חות חנייה שלא שולמו, זאת בטענה כי הוא שקוע בחובות. על פי הדיווח, הסכום המקורי של החוב עמד על כ-1,600 שקלים והחוב תפח בעקבות ריביות פיגורים.

חזן טוען כי מדובר ברכב של אביו שהיה רשום על שמו, ועל כן הדו"חות נרשמו על שמו, אך למעשה מי שנהג ברכב הוא אביו ששקע בחובות ועל כן מבקש הנחה בתשלום ריביות הפיגורים. חזן מוסיף ואומר כי בינתיים הרכב ירד מהכביש.

בימים הקרובים צפויה להתכנס בעיריית תל אביב הוועדה שתדון בבקשתו של חזן להורדת החוב, על פי הדיווח בערוץ 2, הוועדה צפויה לדחות את הבקשה ולחייב את חבר הכנסת בתשלום החוב המלא.

"החוב המקורי היה בסך 1,600 שקלים ותפח ל-4,000 שקלים, אבא שלי הגיע פיזית לעירייה וביקש לשלם את החוב המקורי. נאמר לו בעירייה, שיכתוב מכתב בשמי שהוא במצוקה כלכלית ואז יכניסו את הבקשה לוועדה שמורידה את ריביות הגזל והנשך שעיריית ת"א לוקחת מהאזרחים, וכך הוא עשה. תמוה שהעירייה בחרה להעביר לתקשורת דיווחים שהם בחזקת 'הרצחת וגם ירשת', רק כדי לקבל פרסום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר