"נמנע מקרים דומים"

בעקבות כיכר השבת: נהלים חדשים נגד תמונות תועבה

בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת' על תמונות תועבה שהוצגו לעובדים חרדים במשרד החינוך, מנהל המחוז החרדי איציק זהבי הורה לקבוע נהלים חדשים על מנת למנוע הישנות של מקרים דומים (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין כל קשר לנאמר בכתבה (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

חשיפת "כיכר השבת" על כך שקב"סים חרדים שהשתתפו בכנס מקצועי של משרד החינוך נאלצו לצפות בתכנים לא הולמים במהלך יום עיון שנערך להם, גרמה להדים רבים במגזר החרדי כאשר עסקנים ואישי חינוך מחו בתוקף על כך שאותם עובדים חרדים הוכרחו לצפות באותם תכנים קשים ובלתי צנועים.

במשרד החינוך אומרים היום בתגובה כי "המחוז החרדי של משרד החינוך מקפיד בכבודם של צוותי החינוך ומתאים את הכנסים והסמינרים להשקפת עולמם. מדובר בכנס מקצועי שנערך לכלל הקב"סים בישראל ואינו קשור למחוז החרדי".

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות האירוע הורה מנהל המחוז החרדי איציק זהבי לקבוע נהלים חדשים, על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד. במשרד אומרים כי "תפקידו של המחוז החרדי הוא בין היתר למנוע מקרים דומים ולאפשר לעובדים החרדים לעשות את עבודתם בהתאם להשקפת עולמם".

במשרד מציינים כי מאז כניסתו של זהבי לתפקיד, "נעשתה שורה של מהלכים לטובת הציבור החרדי במטרה לסייע ולקדם את החינוך החרדי מתוך הבנה ושיח משותף שמנסה המשרד לקדם. במסגרת זו נפגש זהבי על כלל הגורמים במגזר החרדי בהם ראשי ישיבות ונציגי ציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר