תלונה במשטרה נגד תחקירן "בצלם" שתיעד את הירי במחבל מנוטרל

פעילי הימין עו"ד איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין הגישו תלונה למשטרת חברון נגד תחקירן "בצלם" עימאד אבו שמסייה שצילם את הסרטון בו נראה חייל צה"ל כשהוא יורה למוות במחבל מנוטרל (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
גופשטיין ובן גביר, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

פעילי הימין עו"ד איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין הגישו תלונה למשטרת חברון נגד תחקירן "בצלם" עימאד אבו שמסייה שצילם את הסרטון בו נראה חייל צה"ל כשהוא יורה למוות במחבל שככל הנראה היה מנוטרל.

במכתב ששלח בן גביר למשטרה נאמר: "אני פונה אליך בשמי ובשם מרשי מר בנצי גופשטיין בבקשה לפתוח בחקירה נגד תחקירן 'בצלם' עימאד אבו שמאסיה 'שבמקרה' צילם את האירוע בחברון בדיוק לאחר שמחבל הגיע לרצוח את חיילי צה"ל".

"ראוי לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה אנשי ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם', נמצאים 'במקום הנכון' – מבחינתם - 'בזמן הנכון' - מבחינתם - ורק בשנה האחרונה התרחשו מספר אירועים בעיר האבות במהלכם ביקשו לפגוע בחיילי צה"ל או בתושבי היישוב ואנשי הארגון 'במקרה' שהו במקום".

"לטעמנו, צבר המקרים ומספרם מעורר שאלות ויהיה זה די תמים לחשוב שהמדובר בצירוף מקרים: ראוי לבדוק ולבחון האם יש תיאום כלשהוא בין גורמים מסוימים כאלה המבצעים מעשי עבירה וכאלה הנמצאים במקום בדיוק באותו הזמן... בנסיבות אלה, נבקש ממך להורות על פתיחת חקירה נגד אבו שמאסיה ולערוך בירור גם באשר להתנהלות ארגון בצלם".

"במאמר מוסגר" הוסיף בן גביר, "נציין כי רק לפני מספר ימים התוודעה מדינת ישראל לעבירות פליליות שמבצעים בארגון 'שוברים שתיקה' – ארגון המהווה אחיו התאום של ארגון 'בצלם' - ויש חשש ממשי כי גם תחקירני ארגון 'בצלם' לא טומנים ידם בצלחת. נציין כי ידוע לנו שארגון 'בצלם' פועל בחברון באמצעות עבריינים, חלקם מחבלים משוחררים ואסור למשטרת חברון לשקוט על שמריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר