"יתנו - יקבלו"

ליברמן: "נתניהו ראוי לפרס נובל בשרלטנות פוליטית"

יו"ר 'ישראל ביתנו', חבר-הכנסת אביגדור ליברמן, הבהיר כי סיעתו תתמוך בהצעת חוק השעיית חבר כנסת שיזם ראש הממשלה נתניהו רק במידה והקואליציה תתמוך בחוק שהגיש להפרדת רשויות (ארץ)

(צילום: דניאל אליאור - ynet)

יו"ר 'ישראל ביתנו', חבר-הכנסת אביגדור ליברמן, הבהיר כי סיעתו תתמוך בהצעת חוק השעיית חבר כנסת רק במידה והקואליציה תתמוך בחוק שהגיש להפרדת הרשויות.

"ראש הממשלה ראוי לפרס נובל בשרלטנות פוליטית", אמר ליברמן בפתח ישיבת הסיעה בכנסת. "החוק למעשה בא להעניק חסינות לאותם נציגי ארגוני הטרור שיושבים בכנסת ישראל. ראש הממשלה יודע שלעולם אי אפשר לרכז 90 ח"כים שיצביעו בעד השעיה של חבר כנסת אחר".

ליברמן המשיך ואמר: "לכן אנחנו אמרנו שלא נצביע נגד אבל אם רוצים את תמיכת ישראל ביתנו, רק במידה וראש הממשלה יתמוך באותה הצבעה, באותו יום, אחד אחרי השני, בהצעת חוק שהעלתי, שראינו עד כמה היא רלוונטית, חוק הפרדת הרשויות, קרי בית משפט עליון לא יוכל להתערב בהחלטות של ועדת הבחירות המרכזית".

"אם הקואליציה מוכנה לתמוך בהצעת חוק ישראל ביתנו נתמוך באותו ישראבלוף באותו מצג שווא שראש המשלה מנסה להעביר בכנסת, אבל מתנות חינם לא יהיו. יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו", הבהיר ליברמן.

ליברמן הוסיף ואמר כי "גם לגבי מתווה הגז שלא יהיו פה שום אשליות אנחנו לא הולכים לפתור בעיות קואליצינות על חשבוננו".

בשעות הערב צפוי לעלות במליאת הכנסת, לקריאה ראשונה, חוק ההשעיה שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות פגישת חברי הכנסת מבל"ד עם משפחות המחבלים.

לפי הצעת החוק, יתאפשר להשעות חבר כנסת ברוב של 90 חברים. כאשר במקרים חמורים ההשעיה תהיה עד לסוף הקדנציה ובמקום חה"כ שהושעה ייכנס המועמד הבא ברשימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר