הדרת נשים? גרמניה מקצה קרנות נפרדים לנשים ברכבות

בימים האחרונים הודיעה חברת הרכבות הגרמנית "Regiobahn" כי החליטה להקצות קרונות מיוחדים ברכבות החברה אליהם יורשו להיכנס רק נשים וילדים. הסיבה: תקיפות של מהגרים (חדשות, ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

הדרת נשים בגרמניה? בימים האחרונים הודיעה חברת הרכבות הגרמנית "Regiobahn" כי החליטה להקצות קרונות מיוחדים ברכבות החברה אליהם יורשו להיכנס רק נשים וילדים. הסיבה - תלונות של מאות נשים על הטרדות חמורות מצד מהגרים מוסלמים ששוטפים את המדינה.

חברת הרכבות הודיעה כי החליטה להוסיף לצורך כך שני קרונות נוספים בכל רכבת שיוצאת בקו בין העיר לייפציג לקמניץ שבמזרח גרמניה, ומאבטחי הרכבת יוודאו כי הכניסה לקרונות הללו תותר רק לנשים וילדים. בהודעת חברת Regiobahn נכתב כי החברה מקווה כי הצעד ישפר את הרגשת הנוסעים ברכבת.

כאמור, בשבועות האחרונים סערה גרמניה לאחר מאות תלונות של נשים שהותקפו באלימות קשה וסיפורן השותק על מנת שלא לגרום להסתה נגד מאות אלפי מבקשי המקלט שמגיעים בעיקר מסוריה, עיראק ואפגניסטן. המקרים הרבים פורסמו רק לאחר מספר שבועות ועוררו סערה בגרמניה ובאירופה כולה.

גרמניה איננה היחידה שנוקטת בפתרון הרכבות הנפרדות, גם ג'רמי קורבין, יו"ר מפלגת הלייבור בבריטניה התבטא לפני מספר חודשים בנושא והציע להקצות קרונות נפרדים ברכבת לנשים וילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר