הפינוי האלים בבית וגן

גפני שוחח עם המפכ"ל אלשיך שהבטיח להתערב

יו"ר ודעת הכספים ח"כ משה גפני שוחח עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך בעקבות הפינוי האלים של הבחורים ממבנה ישיבת "פני שמואל", אלשיך הבטיח להתערב ולכפות פינוי בהסכמה (חדשות)

גפני והמפכ"ל בכנסת, הבוקר (באדיבות המצלם)

המהומות האלימות בשכונת בית וגן בירושלים בעקבות פינוי הבחורים ממבנה ישיבת "פני שמואל" של הרב ברוך נויבירט, בשל צו הריסה שהוצא לאחת הקומות שנבנתה בצורה לא חוקית, מביאים להתערבות של בכירי המדינה.

יו"ר ועדת הכספים חבר-הכנסת משה גפני שוחח בשעה האחרונה (שלישי) עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, ששהה בכנסת, על הפינוי האלים והתמונות הקשות שמגיעות מהשכונה ומתפרסמות כאן ב"כיכר השבת".

ל"כיכר השבת" נודע כי המפכ"ל אלשיך הבטיח לגפני כי הוא מתכוון להתערב בסוגיה ולהיכנס לעובי הקורה.

גפני ציין בפני המפכ"ל כי ישנה הסכמה לפינוי מרצון. אלשיך הגיב כי אם אכן ישנה הסכמה הרי שהוא יכפה שהדבר יבוצע ברצון ולא בכוח.

ואכן, זמן קצר לאחר השיחה, ניתנה הוראה, הפינוי הופסק והצדדים בשטח מנסים להגיע להבנות.

בנוסף, שוחח גפני עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יורם הלוי על הפינוי. הלוי ציין בפניו כי המשטרה ביקשה לדחות את הפינוי בכוח ואף פנו בעניין אל עיריית ירושלים וראש העיר ניר ברקת, אך ללא הצלחה.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי הם דוחים את האשמות כביכול סירבו לפינוי בהסכמה. לדבריהם: "ביצוע ההריסה מתבצע בצו בית משפט. עפ"י החוק רק בקשה משותפת של הישיבה והעירייה, תאפשר פינוי בהסכמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר