צפו בתיעוד

אריה דרעי בעמנואל: "הטיפול בנוער נושר צריך להתחיל כבר מהגיל הרך"

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיע היום (שלישי) לביקור רשמי בעיר עמנואל ושוחח עם נערים במדרשת נוער 'בית אברהם' לנערים מתחזקים: "הטיפול בנושרים צריך להתחיל כבר מהגיל הרך" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וראש המועצה, היום (צילומים: יגאל לוי)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיע היום (שלישי) לביקור רשמי בעיר עמנואל. לסיור התלוו סגנו משולם נהרי ומנכ"ל רשת החינוך בני יוסף חיים ביטון.

את הביקור פתח דרעי בישיבת סיעת ש"ס העירונית במשרדי המועצה המקומית בראשות עזרא גרשי, ראש המועצה. בישיבה זו דובר על הדרכים לחיזוק העיר, בניית מוסדות התורה והחינוך ופעילויות התרבות בעיר. משם יצא השר לסיור בבית הספר לבנות הגדול ביישוב השוכן במבנה חדש. משם הוא יצא אל תלמוד תורה 'אוהלי יעקב' שם המתינו לו עשרות ילדים שקילו אותו בשירה.

דרעי דיבר בפני התלמידים ואמר כי הוא "נרגש במיוחד, את התלמוד תורה הזה הקמתי לפני למעלה מ-25 שנה וכעת אני רואה את ההתפתחות העצומה של התלמוד תורה. התקווה שלנו שמהמקום הזה תגדלו ותצמחו לתלמידי חכמים, תמשיכו לישיבות קדושות ותהפכו למנהיגים גדולים בעם ישראל".

לאחר מכן ביקר דרעי במדרשת נוער 'בית אברהם' לנערים מתחזקים. השר שיחק עם הנערים ושמע על הפעילויות החינוכיות במקום. ראש המועצה וצוותו נסעו עם השר לאתרי הבניה בעיר. דרעי שמע כי " מדובר בארבע שכונות חדשות המוקמות והולכות וכוללות כ-500 יחידות דיור חדשות, מתוך מטרה שבשנים הקרובות העיר עמנואל תכפיל את עצמה".

בישיבה מקצועית שהתקיימה בנוכחות צוות משרד הפנים והפריפריה, הציג ראש המועצה את צרכי הישוב, את הצפיה לגידול האוכלוסיה ואת הגרעונות הכספיים המכבידים על המועצה.

השר דרעי אמר כי הופתע לטובה מהסיור: "אהיה כנה ואומר לכם שבדרך לכאן עוד הייתי תחת הסטיגמות הישנות על עמנואל. כולם זוכרים את ההבטחה הגדולה של עמנואל ואת מסעות הפרסום לציבור החרדי שהעיר תהיה פתרון למצוקת הדיור. בפועל זה לא קרה והיתה אכזבה. הרבה שנים לא הייתי בעמנואל, אבל כשראיתי את ההתפתחות הגדולה ואת האנשים כאן אני רואה שהתקווה קיימת".

דרעי הוסיף כי המטרה של משרדו היא לפתח מקומות כאלו. "עמנואל הוא מקום אידיאלי למצוקת הדיור החרדית. כשאנו רואים את התחלות הבניה ואת הגידול הצפוי, אנחנו מבינים שהעיר חוזרת להיות ההבטחה הגדולה.

"אני מתכוון להתחיל בעמנואל את תכנית ההמראה, כאשר העיר תהיה הראשונה לקבל 100 אחוז מענק! תוספת של למעלה ממליון וחצי שקלים לשוטף. נפעיל גם תכניות משותפות למשרד הפריפריה והנגב והגליל לפיתוח תשתיות ועוד".

שר הפנים הכריז כי הוא "שם דגש מיוחד על חינוך הנוער וטיפול בנוער נושר. הטיפול צריך להתחיל כבר מהגיל הרך כדי למנוע את המקרים הקשים. בנושא זה, אני מתכוון להפעיל את המיזם שלנו במשרד הפריפריה לאשכולות 1 ו-2, הכולל לווי צמוד של הילדים וההורים, חוגי בית ועוד, כדי לטפל בזמן הנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר