האמא פרצה בבכי

בית הדין החליט: החייל שירה למוות במחבל מנוטרל יישאר במעצר

בית הדין הצבאי בקסטינה האריך את מעצרו של החייל שתועד יורה למוות במחבל ערבי, אולם השופט מתח ביקורת על התביעה ואמר כי התשתית הראייתית שהצטברה עד כה איננה חד משמעית (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החייל בבית הדין הצבאי, היום (צילום: פלאש 90)

בשעות הערב (שלישי) האריך בית הדין הצבאי בקסטינה ביומיים את מעצרו של החייל שתועד יורה למוות במחבל ערבי שככל הנראה היה מנוטרל בחברון, זאת מאחר ו"קיים חשש מובנה לשיבוש חקירה אם החשוד לא יהיה במעצר לגבי חלק מהפעולות", כי שציין השופט סגן אלוף רונן שור.

עם זאת, השופט מתח ביקורת על הפרקליטות ואמר כי התשתית הראייתית שהצטברה עד כה אינה חד משמעית. השופט ניסה לברר עם התביעה הצבאית לגבי החשדות שמיוחסים לחייל, אולם התובע לא נתן תשובה ברורה ואמר כי "אנחנו מנסים לגבש עבירות, כולל הריגה". בתחילה, כזכור, נטען כי החייל עתיד לעמוד לדין באשמת רצח.

רגע החיסול (צילום: עימאד אבו שמסייה, "בצלם")

לאורך הדיון, נמנעה התביעה לציין ספציפית את הסעיף בו חשוד החייל, והגדירה את המעשה "עבירה חמורה". לטענת התביעה: "נמצאו סתירות בדבריו של החשוד עצמו שמחייבות העמקות נוספות בחקירה".

אמו של החייל פרצה בבכי לאחר הדיון בבית הדין הצבאי והודתה לאזרחים שהביעו תמיכה במשפחה: "אנו עוברים ימים קשים מאוד, אני רוצה את הילד שלי בבית" אמרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר