ציון קינן הודיע: פורש מבנק הפועלים

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, הודיע על פרישתו מהתפקיד בתום שישה חודשים מהיום, זאת לאחר 7 שנים בתפקיד ו-38 שנים בבנק. ב-2015, עלות שכרו של קינן עמדה על 7.9 מיליון שקלים (כלכלה)

ציון קינן (צילום: Miriam Alster /Flash90)

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, הודיע בצהריים (חמישי) על פרישתו מהתפקיד בתום שישה חודשים מהיום, זאת לאחר 7 שנים בתפקיד ו-38 שנים בבנק.

בהודעת בנק הפועלים לבורסה נאמר כי "מנכ"ל בנק הפועלים מר ציון קינן נתן היום בצהריים לדירקטוריון של הבנק הודעה מוקדמת על סיום כהונתו בבנק בתום שישה חדשים מהיום. עד למועד זה מר קינן ימשיך לכהן כמנכ"ל פעיל".

ב-2015, עלות שכרו של קינן עמדה על 7.9 מיליון שקלים - בסיס של 2 מיליון שקלים, מענק של 3.9 מיליון ומענק הוני של 1.4 מיליון שקל והטבות נוספות. ירידה של 7.2 אחוזים ביחס לשנה המקבילה.

שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, אמרה: "אני מעריכה ומוקירה את תרומתו ופועלו של ציון קינן כמנכ"ל בנק הפועלים, ומודה לו על המנהיגות, המקצוענות והעשייה הענפה. בשנותיו כמנכ"ל, ניווט ציון בתבונה את הנהלת ועובדי הבנק. צר לי על החלטתו לפרוש מתפקידו, אך הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת בנק הפועלים. אני מאחלת לציון הצלחה רבה ומודה לו מקרב לב".

בהודעת הבנק לבורסה נאמר כי "מר קינן ציין, כי הוא משאיר בנק חסון שהנו המוביל במערכת הבנקאות בישראל והביע את בטחונו, כי בנק הפועלים ימשיך לשגשג ולהוביל גם בעתיד. הוא הוסיף ואמר, כי ימשיך לסייע לבנק הפועלים גם בעתיד בכל נושא וענין שאליו יתבקש.

"מר קינן הודה לבעלת השליטה בבנק ולחברי הדירקטוריון בראשות מר יאיר סרוסי על האמון ושיתוף הפעולה ולחברי הנהלת הבנק, המנהלים וכל העובדות והעובדים בבנק על העבודה המשותפת והמוצלחת במשך שנים רבות.

"מר יאיר סרוסי, יו"ר הדירקטוריון, וחברי הדירקטוריון של הבנק קיבלו את הודעתו של מר קינן בצער , ציינו את תרומתו החשובה של מר קינן לבנק ואת ההישגים הגדולים של הבנק בהובלתו כמנכ"ל והביעו תקווה להמשך שיתוף פעולה גם בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר