הרצוג: "מי שמנסה לפגוע בי - יחטוף בעיטה שלא ישכח"

יצחק הרצוג הגיב לבדיקה בעניינו ואמר כי "אנחנו לא פראיירים ומבינים היטב מדוע זה קורה ומי שעשה זאת יקבל בעיטה פוליטית שתלמד אותו לקח". לדבריו: "אל תטעו בחיוך שלי, אני יודע לבעוט" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתן טורקיה, ynet. תמונה: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג התייחס הערב (חמישי) לבדיקה המשטרתית נגדו ואמר כי "אנחנו לא פראיירים ומבינים היטב מדוע זה קורה ומי שעשה זאת יקבל בעיטה פוליטית שתלמד אותו לקח". בנאום שנשא במכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב, האשים הרצוג ברמז כי גורמים ממפלגתו עומדים מאחורי הבדיקה.

"אני מציע לכולם לא להתרגש. כל פעם לפני בחירות כלליות או פנימיות יש גורמים פוליטיים שמנסים להפיל אותנו ולהפוך את המשטרה לחלק מהקמפיינים שהם מנסים לנהל על גבנו. אנחנו מכירים היטב את הדרך הזו, התמודדנו איתה בעבר ונגיב בעוצמה לכל ניסיון להפוך את המשטרה לחלק מקמפיין בחירות מכל סוג".

"אשתף פעולה עם כל הליך. הרי ברור שזו הכפשה מופרכת שנועדה רק לנסות להרתיע אותי מהתמודדות ומהובלת המחנה הציוני ולהסיט אותי מהדרך שבה אנחנו צועדים כדי לשנות את הכיוון המסוכן שאליו נתניהו והימין הקיצוני מובילים אותנו. אבל אני אתמודד, ואני אוביל ואני אנצח, ואנחנו נדאג לכך שמי שפועל בשיטות האלו ייחשף ויצטער על הרגע שבחר בדרך הזו".

הרצוג הוסיף: "לאורך השנים הוכחתי לכולם, במפלגה שלנו ובציבור, שאני לא פראייר ויודע לבעוט כשצריך. בבחירות הכלליות הבאתי מספר מנדטים שאף אחד לא חלם שאביא. אני מציע לא לטעות בחיוך שלי. מי שינסה לפגוע בי, מי שינסה לפגוע בנו, יחטוף מכה שלא ישכח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר