צפו בתגובה לפרשה

דרעי: 'יש לי דירה אחת'; על הבית בספסופה: 'אוהב את הגליל'

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מגיב לבדיקה בעניינו ולפרסומים על נכסי הנדל"ן. "עדיין משלם משכנתא על הדירה היחידה שלי, הפכו אותי לאיל נדל"ן". על הבית בספסופה: "לא אוהבים לצאת לחו"ל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90. וידאו: באדיבות המצלם)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי התייחס הערב (חמישי) לבדיקה המשטרתית בעניינו, שעל פרטיה מוטל צו איסור פרסום, ואמר כי "גיליתי שהפכנו - אני ויפה - לאילי נדלן".

במהלך כנס ראשי רשויות בטבריה התייחס דרעי לטענות כי ברשותו מספר דירות ואמר: "אתמול בלילה בשעה מאוחרת, כשהגעתי הביתה, גיליתי שהפכתי - אני ויפה - לאילי נדלן. אמרתי לה בואי נתחיל לראות, לעבור על מה שהיה בתקשורת, נראה מה פספסנו".

דרעי הצהיר: "יש לנו דירה אחת שאנחנו גרים בה למעלה מ-25 שנה, שם גידלנו את הילדים. בבית הזה, עליו אנחנו משלמים עדיין משכנתא מידי חודש, גרים יהודה והודיה שנשארו בבית, ובשנה האחרונה גם תהילה ואהרן שהתחתנו יחד עם הנכד החמוד אריה מכלוף. כולנו גרים בבית הזה, זה הבית בו אנחנו גרים".

יו"ר ש"ס התייחס לדירת הפאר במושב ספסופה ואמר: "מי שלא יודע איפה זה ספסופה, זה השכנים של נסראללה, לא רחוק מכאן. אני מודה ומתוודה, משפחת דרעי, כולם כולל הנכדים, אוהבים מאוד את הגליל. כבר שנים כל חופש היינו כאן, ב"ה השבט גדל ויש כעשרים נכדים. ביחד עם ההורים, אבי ז"ל ואמא שלי, לא אוהבים לצאת לחו"ל, היות והשבט גדל החליטה משפחת דרעי לבנות לעצמה בספוספה בית, כדי לעשות שם כל נופש שיהיה".

על רכישת המקום אמר דרעי: "כולם השתתפו, כמובן בסיוע של אמא שלי ואח שלי, זהו. הבית הזה שייך לבנים ולנכדים שלי, כולם שווה בשווה, מאחל להם שיהנו, וגם אני כסבא וסבתא שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר