אוטובוס הדמים

דיווח: בכירי חברת אגד יואשמו ברשלנות

המשטרה מגבשת בימים אלו המלצה להעמיד לדין את חיים ביטון, נהג קו 402 שחשוד בכך שגרם לתאונת הדרכים המזעזעת וגרם ברשלנות למותם של שישה מנוסעי האוטובוס. דיווח: נשקלת המלצה להעמיד לדין את בכירי החברה (חדשות, בארץ)

(צילום: פלאש 90)

אסון 402: המשטרה מגבשת בימים אלו המלצה להעמיד לדין את חיים ביטון, נהג קו 402 שחשוד בכך שגרם לתאונת הדרכים המזעזעת וגרם ברשלנות למותם של שישה מנוסעי האוטובוס.

במקביל להעמדתו לדין של ביטון, נהג האוטובוס, תמליץ המשטרה להעמיד לדין פלילי גם בכירים בחברת אגד שהחליטו להחזיר את ביטון לעבודתו למרות תאונה קשה שנגרמה באשמתו, ולמרות תאונה בה היה מעורב לפני מספר חודשים, כך דווח הערב.

חקירת הנהג בזירת התאונה (צילום: שי שפיגלמן, באדיבות ערוץ 10)

על פי הדיווח, בניגוד להערכה הראשונית כי נהג האוטובוס סטה מנתיבו בעקבות עיסוק בטלפון הנייד, המשטרה חושדת כי הסיבה לתאונה הקשה איננה טלפון סלולרי אלא הסחת דעת אחרת שטרם פורסמה, ובעקבותיה חשוד ביטון בגרימת מוות ברשלנות.

המשטרה תמליץ לפרקליטות כאמור להעמיד לדין גם חמישה בכירים בחברת "אגד" בחשד כי לא התייחסו לתלונות שהוגשו נגד ביטון ולא התחשבו בתאונות להם גרם בשנים האחרונות. בשבוע הקרוב ידונו הגורמים בפרקליטות אם לאמץ את המלצת המשטרה ולהעמיד לדין גם את הבכירים ב"אגד" או שמא יסתפקו בהעמדתו לדין של ביטון בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר