המתיחה האומללה של גוגל גרמה לפיטורי עובדים

במקום שזו תשמש כבדיחה משעשעת, מתיחת ה-1 באפריל של גוגל גרמה למשתמשי החברה לשלוח מיילים מביכים למעסיקיהם או מכריהם, כאשר בחלק מהמקרים הדבר הסתיים בפיטורים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק, מתוך יוטיוב)

ביום שישי, כנהוג בעולם ב-1 באפריל, פרסמה גוגל את המתיחה השנתית והמסורתית שלה. אלא שבמקום שזו תשמש כבדיחה משעשעת, היא גרמה למשתמשי גוגל לשלוח מיילים מביכים למעסיקיהם או מכריהם, כאשר בחלק מהמקרים הדבר הסתיים בפיטורים.

המתיחה של גוגל השנה כללה כפתור בשם "Mic Drop", שלחיצה עליו בחלון כתיבת הודעה הוסיפה תמונת GIF - בה נראית בובה מפילה מקרופון - למייל ושלחה אותו. הפלת מקרופון, כך לפי כלכליסט, משמעותה בעולם ההיפ-הופ ש"זה מה שיש להגיד".

לפי הדיווח, הכפתור נוסף לגי'מייל והחליף את "שלח ושמור בארכיון", מה שגרם לרבים להתבלבל ולשלוח את ה-GIF של הפלת המקרופון למכריהם.

המתיחה גרמה כאמור לפיטורי עובדים: "שלחתי מאמר לבוסית שלי ולא שמעתי ממנה בחזרה. מסתבר ששלחתי בטעות את המאמר עם הכפתור החדש. הרגע התעוררתי לאימייל זועם ממנה, וככה גיליתי על המתיחה. האם גוגל תיתן לי עבודה עכשיו?".

משתמש אחר סיפר: "שלחתי אימייל עם קורות חיים לאדם הראשון מזה חודשים שרצה לראיין אותי. הקלקתי על הכפתור הלא נכון והוא נשלח עם התמונה הנחמדה הזו. נו, מסתבר שאני לא מקבל את העבודה הזו. מילים לא יכולות לתאר עד כמה אני עצבני עכשיו".

בעקבות הביקורת, גוגל הסירה את הכפתור והתנצלה: "זה גרם ליותר כאבי ראש מצחוקים. אנחנו באמת מצטערים. התכונה כובתה. אם אתם עדיין רואים אותה, נסו לרענן את העמוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר