יובל להנהגה

כך נערכים בבעלזא למעמד ההיסטורי

התרגשות בקרב חסידי בעלזא לקראת ההתוועדות המרכזית בראשות כ"ק האדמו"ר שתתקיים ביום שלישי הקרוב במתחם 'ארנה' בשכונת מלחה בירושלים. כך נערכים למעמד ההיסטורי (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מבעלזא ולוגו המעמד (צילום: אנשיל בעק, בעלזא)

התרגשות ושמחה בקרב חסידי בעלזא לקראת ההתוועדות המרכזית של חסידי בעלזא, בראשות כ"ק האדמו"ר שתתקיים ביום שלישי הקרוב במתחם 'ארנה' בשכונת מלחה בירושלים שנשכר כולו ומוכשר בימים אלו לקליטת המוני המשתתפים.

הכניסה לאולם הענק תתאפשר אך ורק באמצעות כרטיס כניסה אישי - אשר חתום ע"י גורמי הבטיחות ואינו ניתן להעברה - המחולק ע"י עשרות ה'שגרירים' נציגי 'מרכז מוסדות בעלזא' המבקרים בימים אלו בבתיהם של החסידים.

מתחם 'ארנה' צפוי להיפתח לקהל בשעה 18:20, בשעה 19:20 ייפתחו השערים והקהל יוכל להיכנס אל האולם פנימה. הסדרנים יכוונו את הקהל שמתבקש לשים לב למתחם הישיבה המוגדר על כרטיס הכניסה האישי, כמו גם על מספר השורה והכסא, זאת על מנת לשמור על הסדר הטוב במהלך האירוע כולו.

ציבור הנשים, שיזכו אף הן להיות נוכחות בכל מהלך הכינוס ההיסטורי - תכנסנה מכניסה נפרדת המתוחמת במיוחד עבורם, תוך הקפדה על כל כללי וגדרי הקדושה.

אף במתחם הנשים, יוגש כיבוד קל טרם הכניסה לאולם, שתתאפשר אך ורק לבעלות כרטיס אישי. למען הבטיחות והסדר, לא תותר בשום אופן הכניסה לעגלות ולילדים.

בכל מהלך האירוע, כמו גם בכניסות וביציאות, במעברים ובשלל המתחמים, יוצבו סדרנים הממונים על שמירת הסדר וההקפדה על כל הוראות הבטיחות והסדר באולם הענק, זאת על מנת להבטיח את קיום האירוע בסדר מופתי.

במקביל, יצפו באירוע כולו בשידור חי, רבבות אלפי חסידי בעלזא בכל העולם, באמצעות 'מראות הקודש' במקומות הרבים כמתפרסם בכל ריכוזי החסידות ובפרסומי הוועדה המכינה.

צפו: החסיד נגן בכינור והרבי מבעלזא מחה דמעה (צילום: אנשיל בעק)

האירוע ייפתח בתפילת מעריב ברוב עם, לאחר דברי פתיחה ובמהלך הערב כולו, ייהנו קהל האלפים ממחרוזת יצירות מוזיקליות בביצועים מרהיבים, ע"י מקהלה מורחבת ומיוחדת בשילוב עם מקהלת הילדים - פרחי בעלזא, בניצוחו של הר"ר אלתר מאיר קאליש, ולקול שירתו של הבעל מנגן המחנך הרה"ג רבי ירמי' חיים דמן, מראשי מתיבתא בישיבה"ק לצעירים "צור יעקב" טלז.

את מהלך הערב כולו, תלווה תזמורת גדולה רבת נגנים, תחת שרביט ניצוחו של אמן הרגש, הר"ר דוד קאליש אשר יטיב להגיש לציבור המשתתפים את מיטב יצירות וניגוני חצר הקודש חדשים וגם ישנים.

את מסכת הנואמים יפתח בדברים העסקן חבר הנהלת עיריית ירושלים, הרב רבי יחיאל מיכל דוב הלברשטם, בנו וממשיך דרכו של יו"ר "מרכז מוסדות בעלזא באר"י" שבארה"ב, הרה"צ רבי חיים דוד זצ"ל האדמו"ר מקשאנוב.

לאחר מכן תוגש בפני הציבור, היצירה "מה נשתנה?!" על כוחו וסגולתו של בעלזער חסיד, בהגשה מיוחדת ומושקעת על הבמה, בשילוב תכנית מוזיקלית עשירה ומרגשת, במהלכו להתבונן ברגש על עברה המפואר בחצר הקודש בעלזא ופריחתה מחדש עד הלום תחת נשיאותו הרמה של כ"ק האדמו"ר.

את נאום הכבוד ישמעו ההמונים מפיו של הגאון רבי פנחס פרידמן ראש הכוללים דחסידי בעלזא, בעמח"ס פרי הדר, שבילי פנחס, משוש דודים ועוד.

לאחר מכן יקבלו האלפים את פני האדמו"ר ולאחר מכן יתכבד לשאת דברים פרי קודש הילולים, הרב הגאון הצדיק רבי אהרן מרדכי רוקח בנו יקירו של הרבי. דריכות וציפיה בקרב רבבות אלפי החסידים ברחבי תבל, עת יזכו לשמוע את דברי הרבי.

במרכז המעמד ההיסטורי, תוגש אל מול פני הקודש 'מנחת תודה', אותה מכינים בימים אלו רבבות חסידי בעלזא, זקנים עם נערים, בכל רחבי תבל, בדמות תוספת לימוד וקבלות טובות בכמות ובאיכות, שנלמדו וקיבלו ע"י כל הקהל הקודש לרגל המעמד, ויוגש קדם פני כ"ק האדמו"ר כמנחת תודה וכמתנה אישית של כל אחד ואחד מחסידי בעלזא מנער ועד זקן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר