"לא נפל דופי בכל פעולתי"

דרעי לפעילים: 'אין לי מושג על מה החקירה, אל תתעסקו בזה'

יו"ר ש"ס אריה דרעי שיגר איגרת לפעילי התנועה, בה כתב כי אינו יודע על מה החקירה וביקש מהם שלא להתעסק בפרשה, הודיע כי ממשיך כרגיל והצהיר: "לא נפל דופי בכל פעולותיי" (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בשבוע שעבר (יונתן זינדל, פלאש 90)

סערת דרעי: יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שיגר הבוקר (ראשון), איגרת לפעילי ש"ס בעקבות חקירת המשטרה נגדו, לדבריו הוא אינו יודע על מה החקירה, הוא בטוח בחפותו וממשיך בעבודתו, ומבקש מהפעילים שלא לעסוק בפרשה.

את דבריו פתח דרעי: "ימים לא פשוטים עוברים עלי ועל משפחתי, ואני יודע שגם לכם קשה, אין לי שום מושג על מה חוקרים, כמוכם אני ניזון מהתקשורת אולי קצת פחות מכם".

דרעי חזר על הצהרתו: "הודעתי כבר שאשתף פעולה ואענה על כל מה שאתבקש. לא נפל דופי בכל פעולותי".

לדבריו: "אני ממשיך לעבוד ולסייר כרגיל, וכך אני מבקש ודורש מכם, אל תתעסקו בזה, הניחו למי שזה תפקידו".

דרעי מגיב לפרשה ביום חמישי (באדיבות המצלם)

בהמשך דבריו כתב דרעי: "אנו ממשיכים בתנופה כולנו יחד עם כל מה שהתחלנו, לעזור לחלשים, לחזק את מוסדות החינוך והתרבות שלנו, לפתוח עוד מסגרות חינוך לאוכלוסיה הרחבה, לשמור על צביונה היהודי והערכי של מדינת ישראל, לחזק את הרבנות ובתי הדין. ובעיקר להיות הכתובת לכל פניות הציבור".

"כמובן אני אוחז בנשק של אבותינו והוא להתפלל לפני בורא עולם, ולזכור שאין עוד מלבדו כפשוטו ממש, אין שום כח או רצון בעולם בלתי השם לבדו" הוסיף שר הפנים.

יו"ר ש"ס סיים את מכתבו: "אחיי ואהוביי אני מודה לכם על התמיכה והעידוד ובעיקר על הגיבוי, זה לא דבר מובן מאליו, זה כוחה של תנועה תורנית שמקבלת מרות של חכמי ישראל, וזכות מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א , וברכתם ועצתם של מועצת החכמים שליט"א בראשות מרן ראש הישיבה שליט"א תעמוד לנו וחפץ השם בידינו יצלח, יום טוב ובשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר